Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

1. Do léta má začít vysílat zpravodajská stanice Z24

Redakce MAM10. 4. 20179. 7. 2019

“Zpravodajská a objektivní”, ale taky “politicky nekorektní, razantní a nelítostná”, taková by měla být nová zpravodajská televize Z24, za kterou stojí mediální podnikatel maďarského původu Pál Milkovics a bývalý ředitel televize Nova Vladimír Železný. Nová televize bude podle Železného “poskytovat přímé informace, protože ty dodatečné diváky matou”, a bude “oboustranná”, což zase znamená, že do velké míry bude spoléhat na obsah dodávaný diváky a jejich následné reakce. Nový kanál by měl vysílat v pěti živých blocích 24 hodin denně – s hlavním zaměřením na prime-time – a být celoplošný. Pro to ale potřebuje být v terestrickém vysílání, kde pro takový subjekt momentálně není místo. “O tom právě jednáme,” říká Milkovics s tím, že kromě pozemního digitálního vysílání bude jeho program sledovatelný také v neplacené nabídce kabelových televizí a na internetu. Vysílat by se podle Milkovicse mělo začít za dva a půl měsíce. Tomu ale má předcházet vydávání stejnojmenného časopisu, který má být už od května distribuován zdarma pro registrované zájemce, prozatím v nákladu 15 tisíc výtisků. Projekt kromě vysílačů nemá ani licenci, sídlo, natož zaměstnance. “Momentálně intenzivně hledáme novináře i ‘tváře’,” říká Milkovics s tím, že novinářský tým má mít 15 až 20 lidí. Televizi Z24 bude provozovat nová firma, ve které má Milkovics 85 procent a Železný 15 procent. Za nimi ale stojí investoři, jejichž jména ovšem taky “nemohou být zveřejněna”. Přitom má jít o projekt až za 100 milionů korun.

Milkovics zatím provozuje minoritní televize Mňam a Mňau. Železného poslední “angažmá” – v TV Pohoda a Barrandov – skončila neúspěchem.

×

1. Šéf ČT obhajuje mandát, vyzve ho jedenáct rivalů

Starší článek

Tisk / březen 2017

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Billa/Gusto

Prostor, který vydělává a spojuje

Když je obsah atraktivní, lidem už na jeho původu tolik nezáleží. Čeští obchodníci díky vlastním médiím získávají věrnější zákazníky.
19. 4. 202118. 4. 2021
Marketing

Prazdroj má v kampani Robbieho Williamse. Originál prý nic nepřebije, říkají pivovary

Hvězdou nového globálního spotu Plzeňského Prazdroje je vedle orosené sklenice piva britský zpěvák Robbie Williams. „Oba jsou ikonické originály a…
18. 4. 202118. 4. 2021
Marketing

Kultura si strategii maže na chleba

Nejde jen o oblékání, firemní kultura musí především pomáhat k vyšší výkonnosti byznysu, říká Pavel Kuhn ze společnosti Kogi Con.
17. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

DDB Prague posiluje kreativu a digitál
Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více