Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Zpívánky nejsou automaticky divácký hit

Redakce MAM20. 3. 20179. 7. 2019

Televize Nova stáhla ze sobotního prime timu licenční formát hudebního pořadu Chart Show. Pokus o celovečerní hitparádu písniček, kdy vyhlášení patnáctimístného žebříčku zabralo přes dvě hodiny, se postupně propadal ve sledovanosti. Na začátku vypadal jen průměrně: první díl s Karlem Gottem se dostal přes 600 tisíc diváků. Ale pak už následoval sešup a rozhodnutí vyklidit bitevní pole padlo, když pořad navzdory intenzivní propagační masáži přilákal jen 370 tisíc lidí. Na Slovensku přitom Chart Show funguje lépe. Co se stalo?

Vlastně nic překvapivého. Panevropské televizní show ublížilo její české zpracování. Komentáře přizvaných celebrit k tuzemským i světovým hitům byly tak plytké, že to byla spíš šmíra než oslava geniální tvorby. Nenašlo se jednoduše moc lidí, které by zajímal názor modelky Simony Krainové na skladbu Levandulová. Formát velí, že by hitparádu měly prokládat různé zábavné úkoly pro hosty, ale ani tady se vyrábění humoru nějak nedařilo. A pokud třeba díl o slavných duetech dospěl k tomu, že nejlepší písničkou jsou Holky z naší školky, které navíc dorazil zazpívat jen jeden ze dvou interpretů, jen to potvrzuje, že se dramaturgie minula s očekáváním cílové skupiny. Mladí tenhle pořad odzívali. Na zpívánky Standy Hložka teenagery dávno neulovíte.

Filip Rožánek
šéfredaktor

Tiskové zprávy, náměty a ohlasy posílejte na [email protected].

×

1. Internetová reklama v Česku má nový rekord

Starší článek

Mobil držíme v ruce pořád

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více