Téma: Firma Orion poslala blogerovi tři čokolády a chtěla po něm seriózní fotku. Ten pak udělal přesně to, co po něm výrobce čokolády chtěl.

27. 3. 2017 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Deníček moderního fotra … Samozřejmě. To dá rozum. Přikládám tedy nejvíc seriózní fotku, kterou dokážu.

A ještě reklamní text:

– Čokoláda Orion je mnohem lepší než třeba… no třeba jiná čokoláda, a je dokonce lepší než běžný prací prášek. 

– Čokoládu Orion doporučuje devět z deseti diabetiků.

Dokonce zajdu tak daleko, že pro Orion vymyslím nějaký úderný slogan:

– Čokoláda Orion – tvého srdce šampion. (Ty vo**, to je trapný.)

– Čokoláda Orion – lepší než kamion. (No, to jsem to moc nevylepšil. Když ono se na Orion toho moc nerýmuje. Tak jinak.)

– Čokoláda Orion – káva pro chvíle pohody. (Hele, za tohle mi asi nezaplatí.)

Alena Mrázková Vypadáte tak nějak… zvláštně… Nechtělo se vám při focení na toaletu?

Lucie Cinkítková Velmi důstojná reklama! Přesto si budu dál kupovat čokoládu Ritter Sport, neboť má v názvu sport a já právě hubnu.

Tomáš Zeithaml Čokoláda Orion není žádný poblión. Až se to chytne, pošlu číslo svého účtu v soukromé zprávě.

Michal Nádeníček Já myslím, že úkol jste splnil na jedničku, v Orionu můžou být spokojeni.

Lubica Rybar Z tohoto bude v Orionu prů***.

Orion Čokoláda
Díky za slogany, Dominiku. Vzhledem k tomu, že je doporučuje 9 z 10 vašich fanoušků, budeme o tom muset opravdu přemýšlet. Za tři čokolády dobrá práce!:D

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.