Téma: Britský McDonald’s si v nové reklamě utahuje z hipsterů a kávových puristů. Co na to říkají čtenáři Marketing & Media na Facebooku?

6. 3. 2017 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Tomáš Pflanzer I napít se z louže je rychlejší a levnější. Ale stejně jako v případě McCafé to prostě není kafe.

Olga Martiníková Nedělají si legraci jen z hipsterů, ale taky z vegetariánů, veganů a dalších, kdo trochu vybočují. Oni potřebují pro svůj byznys všechny v jedné škatulce. Ovečky se lépe ovládají. A jak jinak to udělat než tím, že se pustí do některé z menšin. Už tak rok si jedou na téhle vlně a stačí jen trochu zapřemýšlet a tak vtipné už se vám to zdát nebude…

Filip Šmaus Zajímalo by mě, jestli tuhle reklamu nasadí v Itálii.

Marie Tlapáková Hejtovat kvalitu a ohánět se rychlostí, kterou jsem v McCafé nikdy nezažila. Vykouzlit cappuccino pomocí lžíce dost trvá, to může fakt jenom McDonald’s. Nemohl by dostat pokutu třeba za debilitu? Prosím?

Radek Londin Nebuď trapnej tím, že piješ dobrý kafe, buď v pohodě jako všichni ostatní, na nic se neptej a pij naředěné průmyslově zpracované a servírované… Ale je pravda, že právě na takový lidi je kampaň cílená, takže se jí dá těžko něco vytknout.

Jana B. Curtis Určitě všichni chceme pít kávu z kelímku a koukat přitom na lidi ládující se hnusným burgerem kus vedle. Díky, ne.

Leni Krsová Tak snad aspoň nezapomněli na okurku.

Miroslav Hlaučo Nechápu ten rozruch kolem – normální reklama, úplně normálně vymezuje prostor a deklaruje to, co nabízí, jako standard. Ať si každý pije kafe, jaké mu chutná. Hlavně ať zákazníkovi nikdo nevnucuje klišé, jako že do kávy se nedává cukr nebo mléko. Když to někomu chutná, ať si tam dává třeba i ocet!

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.