Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Téma: Britský McDonald’s si v nové reklamě utahuje z hipsterů a kávových puristů. Co na to říkají čtenáři Marketing & Media na Facebooku?

Redakce MAM6. 3. 20179. 7. 2019

Tomáš Pflanzer I napít se z louže je rychlejší a levnější. Ale stejně jako v případě McCafé to prostě není kafe.

Olga Martiníková Nedělají si legraci jen z hipsterů, ale taky z vegetariánů, veganů a dalších, kdo trochu vybočují. Oni potřebují pro svůj byznys všechny v jedné škatulce. Ovečky se lépe ovládají. A jak jinak to udělat než tím, že se pustí do některé z menšin. Už tak rok si jedou na téhle vlně a stačí jen trochu zapřemýšlet a tak vtipné už se vám to zdát nebude…

Filip Šmaus Zajímalo by mě, jestli tuhle reklamu nasadí v Itálii.

Marie Tlapáková Hejtovat kvalitu a ohánět se rychlostí, kterou jsem v McCafé nikdy nezažila. Vykouzlit cappuccino pomocí lžíce dost trvá, to může fakt jenom McDonald’s. Nemohl by dostat pokutu třeba za debilitu? Prosím?

Radek Londin Nebuď trapnej tím, že piješ dobrý kafe, buď v pohodě jako všichni ostatní, na nic se neptej a pij naředěné průmyslově zpracované a servírované… Ale je pravda, že právě na takový lidi je kampaň cílená, takže se jí dá těžko něco vytknout.

Jana B. Curtis Určitě všichni chceme pít kávu z kelímku a koukat přitom na lidi ládující se hnusným burgerem kus vedle. Díky, ne.

Leni Krsová Tak snad aspoň nezapomněli na okurku.

Miroslav Hlaučo Nechápu ten rozruch kolem – normální reklama, úplně normálně vymezuje prostor a deklaruje to, co nabízí, jako standard. Ať si každý pije kafe, jaké mu chutná. Hlavně ať zákazníkovi nikdo nevnucuje klišé, jako že do kávy se nedává cukr nebo mléko. Když to někomu chutná, ať si tam dává třeba i ocet!

×

Nova bojuje s Radiokomunikacemi o hybridní vysílání

Starší článek

Katalog reklamních agentur

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více