Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

S taxi jezdí hlavně obyvatelé velkých měst

Redakce MAM13. 3. 20179. 7. 2019

Taxislužbu alespoň někdy využívá 60 % internetové populace, častěji obyvatelé Prahy a ostatních velkých měst. Nevyužívají ji ale příliš často. Pouze necelých 8 % lidí uvádí, že s taxi jezdí alespoň jednou měsíčně a častěji. Další desetina alespoň jednou za čtvrt roku. Ostatní jezdí s taxi spíše příležitostně, pokud potřebují zajistit odvoz z kulturní akce. Respondenti, kteří nikdy nevyužívají taxislužbu, uvádějí, že ji nepotřebují nebo je pro ně tato služba příliš drahá. Jsou to častěji obyvatelé nejmenších obcí do 5000 obyvatel. Nejčastěji si taxi objednáváme zavoláním na číslo, které máme uložené v mobilním telefonu, až s odstupem následuje vyhledávání čísla na webu nebo chycení taxi přímo na ulici. Objednání přes mobilní aplikaci zatím není příliš rozšířené, využívá ji minimum lidí, častěji jsou to mladí lidé do 29 let, vysokoškolsky vzdělaní a obyvatelé Prahy.

Oblíbenou přepravní společnost, kterou vždy preferují, má 15 % uživatelů taxi. Hlavními důvody preference konkrétní firmy jsou především spolehlivost, nízké ceny a snadné objednání. Za přepravu obvykle zaplatíme částku do 200 až 400 Kč, pouze desetina zaplatí částku vyšší. Nějakou negativní zkušenost s taxislužbou uvádí 6 % klientů. Nejčastěji se jednalo o předraženou, nebezpečnou jízdu nebo nepříjemné chování řidiče.

Český národní panel je projekt výzkumných agentur STEM/MARK, NMS Market Research a Nielsen Admosphere, které společně vytvořily jeden z největších výzkumných panelů v Česku. Slouží pro kvalitní a rychlé on-line sběry dat o internetové populaci ČR. Víc informací na www.ceskynarodnipanel.cz.

×

Nejsou lidi. Copak reklama už není sexy?

Starší článek

Nároky na tisk obalů rostou. Němci je umožňují poskládat kompletně on-line

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: OAK

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více