Reklama na Facebooku: Skvělá forma cílené propagace, ale nevíte, kolik vás bude stát

27. 3. 2017 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Facebook má o uživatelích více dat než Google, uživatel je přihlášený na více zařízeních a to umožňuje přesné cílení.

„Je to vhodný kanál pro všechny fáze nákupního cyklu, ať už jde o budování značky, nebo prodej,“ podotýká Petr Jelínek, ředitel české pobočky agentury Business Factory. Podle něj je tato propagace vhodná jak pro korporáty, tak pro malé lokální podniky, například restaurace.

„Facebook je pro nás efektivní kanál. Přivádí nám za přijatelnou cenu na web uživatele, kteří pěkně konvertují,“ prozrazuje Martina Pohořelická, marketingová manažerka firmy Active24, zabývající se webhostingem a registrací domén.

Nevýhoda je, že na Facebooku nic není zadarmo. Navíc platíte v aukci, proto se rozpočet obtížně plánuje. Také hned vidíte, zda kampaň funguje, takže musíte být připraveni flexibilně reagovat.

Na Facebooku můžete využívat statický obrázek, sérii obrázků nebo videoreklamu.

Pokud chcete reklamou na Facebooku začít, Jelínek doporučuje nejprve si založit vlastní reklamní účet, na kterém budete sbírat data. Pak umístit na svůj web měřicí Facebook pixel. Dalším nezbytným krokem je stanovení strategie, čeho chcete na Facebooku docílit.

Podle Petra Jelínka z Business Factory přistupuje na Facebook z mobilního zařízení 60 až 70 procent návštěvníků.
Foto: Business Factory

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.