Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Ráno je mobil důležitější než večer

Redakce MAM6. 3. 20179. 7. 2019

Málokdo v české on-line populaci nepoužívá mobilní telefon. Dnes se podíváme na to, kolik času obvykle uběhne mezi momentem, kdy uživatel telefonu vstane a poprvé vezme mobil do ruky, respektive kdy ho vezme naposledy do ruky před spaním. Respondenti neměli uvažovat situaci, kdy vypínají budík nebo si ho nastavují. Čtvrtina uživatelů instinktivně sáhne po mobilu, jakmile vstává, a dalších 22 procent uživatelů bere mobil do ruky během prvních pěti minut po probuzení. To znamená, že téměř každý druhý uživatel mobilu jej vezme do ruky nejpozději do pěti minut po probuzení. Do půl hodiny se počet uživatelů zvýší na 76 procent. Podobná situace nastává i večer, kdy 63 procent uživatelů naposledy kontroluje svůj mobil půl hodiny předtím, než jde spát. Ještě pět minut před spaním ho používají téměř dvě pětiny uživatelů (viz graf). Nejvíce nedočkavců najdeme mezi lidmi 18-24 let – do pěti minut po probuzení ho bere do ruky 64 procent z nich (v cílové skupině 45-60 let jich je “jen” 28 procent). Podobně i večer – pět minut před spaním ho má ještě polovina lidí ve věku 18-24 let a čtvrtina ve věku 45-60 let.

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

×

Nova bojuje s Radiokomunikacemi o hybridní vysílání

Starší článek

Katalog reklamních agentur

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více