Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Pražská AMU chce být díky novému vizuálnímu stylu hravou i semknutější školou

Redakce MAM13. 3. 20179. 7. 2019

Po více než deseti letech změní pražská Akademie múzických umění svůj vizuální styl. Současné logo v podobě rovnice nahradí grafika od studia Heyduk, Musil & Strnad. To má zkušenosti s klienty z kulturní sféry (Galerie Rudolfinum, Národní galerie) i komerčními (Zentiva, Evropa 2).

“Problém dosavadního stylu od Petra Babáka byl zejména ten, že jej nepřijaly všechny fakulty. Nepodařilo se tak tehdejší vizuální koncepci dokončit a aplikovat na všech úrovních. Škola působila nejednotně, HAMU dokonce chtěla mít vlastní nový web a grafika. Toho jsme se chtěli vyvarovat,” řekl prorektor Filip Suchomel.

První aplikace U Bílého jelena

V novém logotypu, který uspěl v konkurenci dalších čtyř návrhů, se litery “A” a “MU” skládají vertikálně a horizontálně. K logu AMU se přidávají barevné fakultní litery D, F a H. Základní logo lze jako skládačku v různých kontextech (např. Divadlo DISK) variabilně rozšiřovat.

“Pro nás byla zajímavá právě ta hravost navrženého konceptu i fakt, že byl postavený na typografii, což bylo přijatelné pro širokou plejádu našich pedagogů. Nemyslím ale, že by se jednalo o konzervativní projekt,” přibližuje Suchomel.

Nový styl se v létě promítne také do nového, responzivního webu školy, který umožní i vkládání videí.

První aplikace je už vidět v rekonstruovaném objektu U Bílého jelena na Malé Straně. Na tamním navigačním systému je nový logotyp ve všech základních variantách.

Vizualizace nového logotypu AMU z dílny studia Heyduk, Musil & Strnad.
Foto: Heyduk, Musil & Strnad

×

Nejsou lidi. Copak reklama už není sexy?

Starší článek

Nároky na tisk obalů rostou. Němci je umožňují poskládat kompletně on-line

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Ogilvy

Ondřej Obluk vedle Ogilvy nově řídí i agenturu VMLY&R

V agenturách sítě WPP dochází k další změně. Vedení tuzemské VMLY&R od začátku března přebírá šéf Ogilvy Ondřej Obluk. Dosavadní CEO…
1. 3. 20211. 3. 2021
Marketing

Goodkin zajistí marketing skupiny Assa Abloy pro střední a východní Evropu

Tříkolové výběrové řízení probíhalo od května, účastnilo se ho pět agentur. Goodkin díky vítězství strategicky a kreativně povede…
1. 3. 20211. 3. 2021
Marketing

EMD consultants pomohou školám Maple Bear se vstupem na český trh

Značka škol Maple Bear Global Schools plánuje vstup na český trh, chce proto oslovit místní podnikatele v oblasti vzdělání, kteří by se…
1. 3. 20211. 3. 2021
Marketing

Reddit se raduje a roste. Prodejem akcií vybral 7,8 miliardy korun

Sociální síť si získala i díky kauze okolo akcií GameStop pozornost investorů, vybrala od nich 7,8 miliardy korun. Potřebujete něco vysvětlit,…
1. 3. 20211. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo
Pavel Kuhn se stal partnerem společnosti Kogi CON

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více