Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Nový koncept České spořitelny nasazuje laťku příliš vysoko

Redakce MAM13. 3. 20179. 7. 2019

Podle mě bylo “přepalečkováno”. Původní záměr tvůrců tohoto konceptu byl přitom fajn: hravou a veselou formou ukázat Spořitelnu jako finančního partnera chápajícího běžné potřeby a starosti svých zákazníků.

Vážně se povedla exekuce. 3D zpracování animací bylo srovnatelné s exekucemi filmových pohádek z dílen velkých produkcí, a navíc výrazně odlišné od komunikační exekuce všech ostatních finančních služeb.

Co pokulhávalo, byl obsah příběhů. Leckdy naivní, skoro až hloupý, vždy nasazený na určitý produkt, benefit.

A teď změna, a výrazná! Koncept “Když ve vás někdo věří, dokážete toho víc“. Claim je to přímý a jasný, zní hezky, dostatečně sebevědomě a inspirativně. Spořitelna evidentně pokulhává se svými brandovými image atributy, takže změna je to i logická.

Ale ten skok… Klíčový imageový spot s příběhem profesora Vojty je velmi silný, sofistikovaný, emotivní, hezky provedený. Ale jaké je spojení s Českou spořitelnou? Pochopí český spotřebitel, tedy spíš obyčejný televizní divák, souvislost s finančním ústavem?

Obávám se, že ne. Pokud byla laťka postavena s rodinkou Palečkových příliš nízko, teď bude zase příliš vysoko.

Snad se tedy Spořitelna nespolehne jen na emoce a silnou historickou osobnost. Slibuje příběhy i obyčejných lidí, kteří by snad spojení se značkou mohli více uzemnit.

Já osobně se na tento vývoj těším. Bude jistě zajímavé pozorovat strategické přemýšlení v tak integrované komunikaci překlopené na různé kreativní exekuce. Bude zajímavé pozorovat, jak se odliší od své konkurence a jak dále (a na jak dlouho) rozvine tento nový směr.

A nejvíc bude zajímavé, jak jí tato nekonzistentnost pomůže v budování její značky.

Iva Welker, regional account director, Geometry Global

×

Nejsou lidi. Copak reklama už není sexy?

Starší článek

Nároky na tisk obalů rostou. Němci je umožňují poskládat kompletně on-line

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Stejná chalupa, jiná pravidla. Stát nahrává pochybným praktikám

Zástupci Svazu venkovské turistiky a agroturistiky, Asociace soukromého zemědělství ČR a Amazing Places & Kouzelná místa v ČR uprostřed…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více