Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Nástroje na sítě mají co zlepšovat

Redakce MAM20. 3. 20179. 7. 2019

Práce se sdílením obsahu a marketingem na sociálních sítích nikdy nekončí. Stále se musí měnit a být relevantní k tomu, co zrovna chceme komunikovat. S přibývajícím počtem spravovaných stránek a kampaní se tak může tato úloha stát citelnou pracovní zátěží.

Nástrojů, které mohou ulehčit práci, máme dnes tolik, že by se z nich dal vytvořit dlouhý seznam – ZoomSphere, Hootsuite, Crowdfire, Commun.it, SentiOne, Sprinklr a mnoho dalších. Jsou multifunkční i úzce specializované. Ty multifunkční ale nemusí znamenat absolutní spásu.

“Jakmile dělá jeden nástroj všechno od publikace přes analytiku po community management, tak je sice zajímavější finální cena a větší provázanost funkcí, ale na druhou stranu mají jednotlivé funkce o to větší nedostatky,” domnívá se Olga Szélesová, social media director z agentury 2Fresh. “Soustředíme se na takové nástroje, které nám dokážou co nejlépe vyřešit dílčí problém,” dodává a zmiňuje tak třeba SentiOne, nástroj pro social listening.

Musí se to vyplatit

Všechny nástroje fungují na obdobné bázi a využívají stejné zdroje dat, které poskytují sociální sítě. Rozdílné je, jak data umí zpracovat a co správcům a specialistům sítí nabízí.

“Nástroje pro automatizace postů už dnes se základními funkcemi poskytuje Facebook i YouTube,” říká Petr Andrýsek z agentury Socialsharks. Při menším počtu profilů může stačit jejich ruční udržování. Andrýsek dodává, že aplikace, které často nejsou levné, musí mít oproti těmto funkcím přidanou hodnotu.

I z dalších důvodů tak firma externí nástroje při svých kampaních nevyužívá. “Jedna z hlavních nevýhod u většiny nástrojů je, že v nich není propojená tvorba obsahu a nákup médií. Jsou to často oddělené aktivity a dělají to pro klienty samostatné firmy,” upozorňuje Andrýsek.

“Jsou úkoly, které bez nástroje nevyřešíme vůbec nebo jen velmi obtížně. Například kvantifikovat, jak si vedou konkurenti na sociálních sítích, nebo provést social listening,” říká Olga Szélesová z 2Fresh.
Foto: Shutterstock

×

1. Internetová reklama v Česku má nový rekord

Starší článek

Mobil držíme v ruce pořád

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více