Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Lidé kontrolují své mobily i v noci

Redakce MAM13. 3. 20179. 7. 2019

Devět lidí z deseti v české on-line populaci 18-60 let usíná s mobilním telefonem u postele, protože ho používá jako budík. Kolik lidí odolá pokušení a nekontroluje svůj mobil, když se v noci vzbudí? Dívají se jen, kolik je hodin, nebo dělají i něco jiného? Jen tři lidé z deseti uvedli, že svůj mobil v noci nekontrolují. Nikoho asi nepřekvapí skutečnost, že čím je člověk starší, tím více v noci mobil ignoruje. Nicméně i v cílové skupině 55-60 let bere mobil během noci do ruky každý druhý člověk, především kvůli tomu, aby se podíval, kolik je hodin, nebo si přečetl zprávy. Čas v noci sledují dvě třetiny uživatelů mobilu, druhé v pořadí jsou zprávy, které si čte “jen” pětina. Noční sledování času je nejčastější činnost napříč všemi věkovými skupinami. Přibližně každý třetí člověk ve věku 18-24 let se během noci podívá na zprávy v messengerech či na sociálních sítích a také na ně zareaguje. A každý desátý hraje on-line hry. Zajímavé je také chování uživatelů mobilů ve věku 45-54 let. Přibližně každý desátý čte zprávy na sociálních sítích, v messengerech nebo v e-mailu, ale obvykle na ně nijak v průběhu noci nereaguje.

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

×

Nejsou lidi. Copak reklama už není sexy?

Starší článek

Nároky na tisk obalů rostou. Němci je umožňují poskládat kompletně on-line

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více