Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Legendární hotel Waldorf Astoria zavřel. Ze značky se stanou luxuxní byty

Redakce MAM6. 3. 20179. 7. 2019

Na konci února se uzavřela bezmála devadesátiletá historie luxusního newyorského hotelu Waldorf Astoria. Ve své době byl tento pětihvězdičkový symbol ulice Park Avenue domovem mnoha světových celebrit a sám se stal svého druhu celebritou, když se objevil v písních, filmech. A také kuchařkách: právě v jeho kuchyni vymysleli waldorfský salát, vejce Benedikt nebo omáčku Tisíc ostrovů.

Současní čínští majitelé zahájili v budově rozsáhlé renovace, po nichž ze slavného hotelu zůstane jen cenná značka. Naprostá většina jeho kapacity, která čítá přes 1400 pokojů, se změní na luxusní apartmány. Pro krátkodobé pobyty se pak bude pronajímat jen asi tři sta pokojů.

Rekonstrukce potrvá tři roky. Čínská společnost Anbang se inspirovala podobným rozhodnutím majitelů hotelu Plaza z roku 2008, kterým přestavba vynesla minimálně šest milionů dolarů za každý prodaný byt. Přece jen jde o bydlení na Manhattanu.

Podle expertů oslovených magazínem Adweek je Waldorf Astoria symbolický brand, který je natolik zapsaný v paměti Američanů, že nebude problém ho po třech letech oživit. Napomáhá mu jeho příběh a prestiž. “Každý bude chtít byt po členech královské rodiny, Franku Sinatrovi a dalších. Kolik dalších budov něco takového může nabídnout?” komentovala plány bývalá dlouholetá marketingová manažerka hotelu Shelley Clarková. “Navíc americké kulturní ikony ještě víc fungují na zahraniční zájemce,” dodala.

Konzultační společnost Brand Finance loni ocenila hodnotu samotného jména Waldorf Astoria na víc než 200 milionů dolarů.
Foto: Shutterstock

×

Nova bojuje s Radiokomunikacemi o hybridní vysílání

Starší článek

Katalog reklamních agentur

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více