Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Laser, nanotechnologie i vápenec

Redakce MAM20. 3. 20179. 7. 2019

Dosud nebývalá pozornost se na zahraničních veletrzích a odborných platformách o budoucnosti tiskových technologií věnuje ekologickým aspektům tohoto podnikání. Prestižní německý veletrh Drupa avizuje, že v roce 2020 bude udržitelnost a odpovědnost tiskového průmyslu jedním z klíčových témat. A podnikatelé z celého světa nepředstavují jenom nové stroje, jejichž schopnosti nahrazují čím dál větší kus lidské práce, ale především zcela nové metody, které by do budoucna měly vystřídat dosud zavedené postupy.

Vyvíjejí se tedy nové způsoby přenosu potisku na papír, které se obejdou bez tradičních barev. Řeší se, jak odbourat odpad, a hledají se cesty, kdy není papír bezprostředně nutný, protože se dá informace vypálit například přímo do výrobku laserem, aniž by to nějak poškodilo jeho kvalitu. Jak se dočtete na dalších stránkách, Japonsko už zprovoznilo dvě “nepapírny”, které “papír” vyrábějí z vápence.

Informační boom je k nepřehlédnutí také kolem 3D tiskáren, které tradiční tisk posouvají do sféry produkce prostorových objektů.

Produktové novinky v obvyklých tiskových technologiích se zpravidla omezují na přehlídku výkonnějších strojů s rozvinutými moduly pro dokončovací práce. Zdá se také, že se přibrzdil růst digitálního tisku – ale ani ten se nevzdává a proniká do stále nových oblastí.

Příloha tohoto čísla o tiskových službách je tedy převážně futurologická. Trend uvažování nad společenskou a ekologickou odpovědností je ale nepřehlédnutelný. Světové zásoby primárních surovin nejsou neomezené a tiskový průmysl je jedním z jejich největších spotřebitelů.

×

1. Internetová reklama v Česku má nový rekord

Starší článek

Mobil držíme v ruce pořád

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: ADC Czech Republic

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesensky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více