Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Ivanka Trump “balí” svou luxusní značku šperků. Zaměří se na dostupnější módu

Redakce MAM20. 3. 20179. 7. 2019

Začalo to před deseti lety vlastní kolekcí šperků a pokračovalo uvedením kolekce bot, doplňků a oblečení do široké sítě amerických řetězců. Ivanka Trump své podnikavé rodiče nezapře, luxusní šperky její značky se dostaly například i do Buckinghamského paláce. Slibné prodeje nalomila až loňská předvolební kampaň jejího otce a s ní související antikampaň jeho odpůrců. Kalifornská webdesignérka Shannon Coulterová nabádala v rámci iniciativy #grabyourwallet Američany, aby veškeré výrobky jakkoliv napojené na rodinu Donalda Trumpa bojkotovali, a to kvůli jeho sexistickým výrokům na adresu žen.

Z chvostu na výsluní a zase zpět

Obchodní síť Nordstrom se sice zprvu za Trumpovou postavila, letos v únoru ale prodej její luxusní kolekce ukončila kvůli mizivým prodejům. Podobně její kolekci “vylistovaly” i další řetězce. Což vzápětí lítostivě okomentoval otec Trump na svém soukromém i prezidentském účtu na Twitteru a mediální maškarádu pak dotáhla do konce jeho poradkyně Kellyanne Conwayová, když v televizním pořadu značku Ivanky ilegálně propagovala. Načež následovala reklama na Ivančin parfém Complicit se Scarlett Johanssonovou. Vlna kritiky, která se na to konto zvedla, ovšem výrazně posílila mezi méně movitými Američany povědomí o značce Ivanka Trump. Čerstvé rozhodnutí ukončit byznys s luxusními šperky tedy živobytí prezidentovy dcery neohrozí. Dvacet milionů mladých Američanek si již nyní získává cenově dostupnější módou a prstýnky za dvacet dolarů.

Zatímco politický život jejího otce byznysu s luxusem neprospěl, na e-shopu Lyst.com zaznamenaly prodeje její módní kolekce během února nárůst o rekordních 500 procent.

×

1. Internetová reklama v Česku má nový rekord

Starší článek

Mobil držíme v ruce pořád

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Stejná chalupa, jiná pravidla. Stát nahrává pochybným praktikám

Zástupci Svazu venkovské turistiky a agroturistiky, Asociace soukromého zemědělství ČR a Amazing Places & Kouzelná místa v ČR uprostřed…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Krize? Reagujeme zvýšením marketingových investic, říká Guláš z Astratexu

E-shop prodejce spodního prádla Astratex ovládl žebříček Český Košík roku, který hodnotil nejlepší tuzemské e-shopy v roce 2020. Proč? „Prozákaznický…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více