Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

ČEZ zrušil tendr na PR, bude si ho dělat sám

Redakce MAM6. 3. 20179. 7. 2019

Polostátní energetická skupina ČEZ zrušila velké výběrové řízení na PR agentury. MAM to potvrdil ředitel komunikace společnosti Ladislav Kříž s tím, že “tendr byl zrušen” a společnost si do budoucna bude tuto oblast pokrývat vlastními silami, tedy interním týmem.

ČEZ je tak velký klient, že pro něj v tomto segmentu tradičně pracovalo vícero významných subjektů. Předcházející tendr vyhrály před pěti lety agentury Bison & Rose, AMI Communications a Ogilvy PR.

Podle ředitelky Ogilvy PR Dity Stejskalové však Ogilvy pro ČEZ prakticky nezačala pracovat a stávajícího tendru se neúčastnila. Ve dvou zbývajících subjektech se k tématu odmítli vyjádřit s tím, že zatím nemají žádné informace.

Přesun tak velkých accountů zpět do firmy bude pravděpodobně představovat citelný zásah do příjmů i tak významných agentur, jako jsou AMI a Bisoni. Na trhu se ostatně spekuluje, že tendr byl zrušen na podnět ministerstva financí, pod které energetický kolos spadá a jehož šéf má s Bisony napjaté vztahy. Pohled do Věstníku veřejných zakázek ale naznačuje, že zrušení PR tendru nebyla žádná výjimka.

Už na sklonku ledna energetická firma zrušila tendr na zajištění kompletních reklamních, propagačních a komunikačních činností ke všem svým reklamním kampaním, který byl vypsán na konci loňského roku. V něm firma hledala hned čtyři komunikační agentury, se kterými by uzavřela rámcovou smlouvu na dobu čtyř let.

×

Nova bojuje s Radiokomunikacemi o hybridní vysílání

Starší článek

Katalog reklamních agentur

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: Young Lions

Young Lions: Digitál vyhrály Kateřina Marešová z AMI Digital a Alexandra Denisova z Qusion

Lepší vyslepičit, než ututlat, tvrdí vítězný návrh kampaně pro neziskovku Oživení, která podporuje takzvané whistleblowery.
20. 4. 202120. 4. 2021
Marketing

Ikonická fialová kráva má narozeniny, Milka slaví v kampani 120 let

U příležitosti jubilea si značka připomíná důležité momenty své historie. V rámci kampaně k výročí mají spotřebitelé možnost soutěžit o finanční výhry.
20. 4. 202120. 4. 2021
Marketing

Fruitisimo se chystá expandovat do Německa. Nové ovocné bary přibydou i v Česku

Během loňského zátěžového testu, který přinesla pandemie, Fruitisimo otevřelo e-shop a vstoupilo do maloobchodního prodeje se zmrzlinami a limonádami.
20. 4. 202120. 4. 2021
Marketing

Zalando nabídne módu z druhé ruky i v Česku

Online prodejce módy Zalando představil sedm nových trhů, kde nabídne od 22. dubna kategorii pre-owned, tedy již nošené oblečení. Je mezi nimi i Česká…
20. 4. 202120. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová
DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více