7. Miroslav Hrnko skončil v Lagardere Active ČR

27. 3. 2017 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

Po patnácti letech skončil ve vrcholovém vedení mediálního domu Lagardere Active ČR Miroslav Hrnko. Podle oznámení firmy, která provozuje například rádia Evropa 2 nebo Frekvence 1, šlo o dlouho připravovaný krok. Lagardere chce v průběhu příštích týdnů představit novou strukturu řízení, přičemž v čele firmy stane přímo prezident skupiny Michel Fleischmann. Hrnkova kariéra má bez dalšího upřesnění pokračovat „v širším rámci celé skupiny“. Hrnko stál v roce 1998 jako spolupodílník u rozjezdu stanice Evropa 2 Severní Čechy v Liberci. Poté co se stanice začlenila pod Lagardere, se stal regionálním ředitelem RRM pro severní Čechy. Přešel do Prahy, kde působil jako ředitel regionálních prodejů, posléze jako ředitel provozního úseku, v roce 2006 povýšil na výkonného ředitele a nakonec se stal generálním ředitelem. „Děkuji Michelovi za příležitost, kterou mi před 15 lety dal, a za to, že mě v těžkých momentech vždy podržel,“ rozloučil se Hrnko. „Vždy jsem se na něj mohl plně spolehnout a jsem si jist, že to tak zůstane i do budoucna,“ dodal k odchodu kolegy Fleischmann.

Lagardere provozuje například rádio Evropa 2 a spoluvlastní zastupitelství Radiohouse.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.