6. Od Adisonu po Proficio: přehled nových klientů

13. 3. 2017 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Asociace veřejně prospěšných organizací si najala agenturu Adison, aby propagovala Značku spolehlivosti pro prověřené neziskovky. Tradiční výrobce ovocných destilátů Rudolf Jelínek si v tendru vybral firmu Doblogoo, která se postará o PR produktů i samotné firmy. Agentura Best Communications bude šířit povědomí o přehlídce Prague Design Week v Tančícím domě. Poskytovatel venkovní reklamy JCDecaux si na PR vybral společnost Marcus & Art. Brněnské Proficio má víc nových klientů: on-line marketing zajistí pro Copy General, kosmetickou značku Rituals a designové centrum Kaštanová. Na další období zároveň obhájilo práci pro Ytong.

Ani letos na internetu neutečete před marketingovým projektem hudební skupiny Aquababes. Pro Universal Music a Aquilu ji bude propagovat agentura Brainz.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.