2. Vítek novým partnerem v agentuře PR.Konektor

13. 3. 2017 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Skupina Konektor oznámila, že výkonný ředitel agentury PR.Konektor Radek Vítek se od března stal v agentuře partnerem. Ve vedení střídá Rostislava Starého, který se přesunul do sesterské agentury Konektor Social věnující se obsahovému marketingu. Změny ve vedení PR.Konektoru souvisí s projekty, které spolumajitelé agentury Jaroslav Duroň a Rostislav Starý zahájili v loňském roce, kdy založili agenturu na influencer marketing The Hive a vývojářské studio Blue M. Vítek, který se v PR pohybuje už 25 let, je v pozici partnera PR.Konektoru zodpovědný za vedení tří agenturních týmů a rozvoj klíčových zakázek. Starému odstoupení z vedení PR divize skupiny umožní větší zapojení do rozvoje projektů The Hive, Blue M a samotného Konektoru Social.

Radek Vítek přešel do vedení PR.Konektoru v polovině roku 2015, po osmi letech v čele Ogilvy PR.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.