Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

2. McCann pracuje pro šest značek Rémy Cointreau

Redakce MAM27. 3. 20179. 7. 2019

Společnost Rémy Cointreau svěřuje komunikaci značek Tullamore Dew, Cointreau, Aperol, Hendrick’s, Rémy Martin a Mount Gay agentuře McCann Prague. Výběrová řízení probíhala postupně od konce roku 2016. Agentura zastřeší ATL a BTL komunikaci, správu sociálních sítí a bude pořádat také různé eventy. Půjde o adaptaci globálních kreativ i o vývoj lokálních konceptů pro český trh. McCann naváže na práci dosavadních agentur. Spolupráce začala únorovou kampaní na podporu nápoje Cointreau. Vizuály učí zákazníky správně vyslovovat název tohoto pomerančového likéru (čte se “kuantró”). Cílem je zlepšit povědomí o značce. “Do tendru na kreativní koncept pro značku Cointreau se přihlásilo několik agentur s opravdu silnými koncepty, ale nakonec jsme se rozhodli pro McCann. Ukázal nejenom dobrou kreativu, ale také silný accountský tým a strategické přemýšlení o směrování našich značek,” komentovala výsledky tendru Alice Vaňková, brand manažerka společnosti Rémy Cointreau.

Spotřebitelé tento pomerančový likér znají, jenže vůbec netuší, jak se jeho název čte.

×

Zpívánky nejsou automaticky divácký hit

Starší článek

Studenti vysokých škol si věří

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více