1. V anketě ShopRoku bodovalo Notino

27. 3. 2017 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Osmý ročník soutěžní ankety ShopRoku o nejpopulárnější a nejkvalitnější e-shopy na českém trhu zná své vítěze. Tím absolutním, který si zároveň z pražského Fora Karlín odnesl i Cenu kvality, je e-shop s parfémy a kosmetikou Notino. Cenu popularity získal obchodní dům Mall. Benefičnímu e-shopu Na ovoce byla udělena Cena Heureky, která soutěž pořádá. Jeho prostřednictvím je možné zakoupit přímo strom nebo pomocí darovacího certifikátu přispět k jeho zasazení. Mezi dalšími vítězi Ceny kvality v jednotlivých kategoriích se umístily e-shopy Euronics, Astratex, T.S. Bohemia, Topgal, Kupkolo, Uni-max, Matějovský povlečení, eReading, e-kondomy, Profizoo a Autodíly-Cardo. Celkem bylo v letošním ročníku soutěže uděleno 103 882 hlasů. Loni byl dvojnásobným vítězem e-shop LevnéElektro.cz, který však v průběhu roku musel ukončit svoji činnost. Češi v loňském roce utratili na internetu 96 miliard korun a zanechali 4 miliony hodnocení a recenzí.

Na podzim rebrandované Notino uspělo též v soutěži Křišťálová lupa 2016 v kategorii Globální projekty českých tvůrců.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.