Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

1. Google podpoří expanzi českých e-shopů

Redakce MAM20. 3. 20179. 7. 2019

Investovat do zahraniční expanze chce letos asi 15 procent českých e-shopů. Reálně se k tomu ale nakonec dostane ani ne procento z nich, ukázal průzkum společnosti Acomware mezi 120 on-line obchody. “Spousta e-shopů neuspěla kvůli podcenění zahraničních trhů a tato špatná zkušenost svým způsobem negativně ovlivňuje celý trh,” komentuje důvody malého zájmu o expanzi Jaroslav Kaucký z Acomware. Tuzemské e-shopy o dobytí zahraničních trhů tedy zatím jen uvažují nebo zkoumají své možnosti. V tom jim chce pomoci i Google, který spolu s Acomware a Asociací pro elektronickou komerci chystá akademii zaměřenou na rozvoj českých on-line obchodů v cizině. “Cílem je provést e-shopy s velkými růstovými ambicemi všemi oblastmi zahraniční expanze – od toho, jak si vybírat trhy, přes to, jak správně řídit obchod či jak dělat logistiku, až po právní úpravy a najímání lidí,” vysvětluje Jan Vraný, obchodní ředitel Googlu pro Česko. Akademie by měla fungovat od dubna a chce vyškolit až 150 e-shopů, které by do roka či dvou mohly uspět v cizině. Mezi světovými pobočkami Googlu jde zřejmě o první takový počin. Vraný říká, že je to kvůli tomu, že je u nás na rozdíl od západních zemí malá podpora exportu pro e-shopy ze strany státu. V akademii by se o své zkušenosti měli podělit ředitelé či majitelé obchodů, kterým se podařilo v zahraničí uspět. Googlu by se tato aktivita měla vrátit větším využitím jeho placených reklamních nástrojů.

“Problém není v marketingu, ale v tom, že si e-shopy neumí poradit, jak zboží do zahraničí dopravit nebo jak tam obchod financovat,” říká Jan Vraný z Googlu.

×

1. Internetová reklama v Česku má nový rekord

Starší článek

Mobil držíme v ruce pořád

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Hornbach

Hornbach v kampani zdobí budovy, vraky, sloupy i „knihobudky“

Hobby market Hornbach v duchu claimu své letošní jarní kampaně „Zahrada může být kdekoliv“ oživuje zelení nudné křižovatky, vchody do metra i vraky aut. Za…
19. 4. 202119. 4. 2021
Marketing

Prostor, který vydělává a spojuje

Když je obsah atraktivní, lidem už na jeho původu tolik nezáleží. Čeští obchodníci díky vlastním médiím získávají věrnější zákazníky.
19. 4. 202118. 4. 2021
Marketing

Jarní kampaň Zoot: „I bez retuší vám to sluší“

Český e-shop s módou Zoot v aktuální jarní kampani slibuje zákazníkům vypadat dobře i v reálném světě. Naráží tím na často vyumělkovaný a retušovaný vzhled…
19. 4. 202119. 4. 2021
Marketing

Prazdroj má v kampani Robbieho Williamse. Originál prý nic nepřebije, říkají pivovary

Hvězdou nového globálního spotu Plzeňského Prazdroje je vedle orosené sklenice piva britský zpěvák Robbie Williams. „Oba jsou ikonické originály a…
18. 4. 202118. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová
DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více