Vykročte ze svých škatulek

20. 2. 2017 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

Dánská veřejnoprávní stanice TV2 vyvolala na sociálních sítích úplné slzavé údolí. Citlivější povahy z celého světa se dojímají nad jejím selfpromem a nešetří emotivními komentáři. Jak se něco takového Dánům podařilo? Tříminutový klip ukazuje skupinky lidí ve velké hale, které si vzájemně nesedí. Uvízly ve svých škatulkách: obyvatelé měst se ušklíbají nad vesničany, pouliční drsňáci nad etnickými menšinami, sportovní fanoušci se nemusí s kancelářskými profesemi. Ale pak je začne moderátor vyvolávat podle různých kritérií. Kdo z vás byl třídní klaun? Ať předstoupí všichni, kdo rádi tančí. A teď ať přijde každý, kdo vychovává nevlastní děti. Je tu někdo, kdo někdy zachránil život? Škatulky se míchají a lidé se vzájemně poznávají. Úplně všichni se sejdou až při poslední otázce: Kdo miluje Dánsko? Tuhle lásku totiž sdílí každý, jak říká staniční motto.

TV2 byla rafinovaná a staniční promo v předtuše, že se bude hodně šířit, rovnou připravila i v anglické verzi. Na Facebooku a na YouTube mají různé kopie přes 10 milionů zhlédnutí a video obletělo svět.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.