Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Valentýn je známý, ale 1. máj je tradice

Redakce MAM13. 2. 20179. 7. 2019

Den svatého Valentýna je v české internetové populaci dobře známý. Prakticky všichni vědí, čemu je zasvěcený, většina (72 %) je schopna uvést i jeho přesné datum (častěji ženy a lidé ve věku 30-44 let). Dvě pětiny respondentů tento den rovněž plánují slavit, muži častěji jen kvůli své partnerce. Více než polovina lidí nicméně Valentýna hodlá ignorovat – nejčastěji proto, že nemají partnera/partnerku nebo považují tento svátek za americký a komerční a apelují na to, že v Čechách máme 1. máj. Ten bude tento rok slavit více než polovina lidí. Naprostá většina slavících má v plánu letos na Valentýna někoho potěšit dárkem. Nejčastěji obdarují svůj protějšek, jen výjimečně někoho jiného než partnera/partnerku. Nejvíce se budou kupovat sladkosti, ale také květiny – ty darují svým polovičkám častěji muži. Ženy častěji ještě nevědí, jakou pozornost svým partnerům věnují. Při nákupu dárků dá většina přednost kamenným obchodům (91 % nakupujících) před e-shopy (13 %) – v nich případně zakoupí valentýnku či věcný dar. Pokud jde o cenu, v kamenném obchodě letos plánujeme nechat v průměru 400 Kč. V e-shopu pak utratíme asi o 200 Kč více. Kromě dárků lidé Valentýna nejčastěji oslaví romantickou večeří v soukromí domova či v restauraci. Pětina hodlá popřát jen ústně nebo telefonicky, častěji tento způsob zvolí muži.

Český národní panel je projekt výzkumných agentur STEM/MARK, NMS Market Research a Nielsen Admosphere, které společně vytvořily jeden z největších výzkumných panelů v Česku. Slouží pro kvalitní a rychlé on-line sběry dat o internetové populaci ČR. Víc informací na www.ceskynarodnipanel.cz.

×

1. Babiš obvinil novináře z korupce, žádají omluvu

Starší článek

Češi věří sjezdovkám v cizině

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Stejná chalupa, jiná pravidla. Stát nahrává pochybným praktikám

Zástupci Svazu venkovské turistiky a agroturistiky, Asociace soukromého zemědělství ČR a Amazing Places & Kouzelná místa v ČR uprostřed…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Krize? Reagujeme zvýšením marketingových investic, říká Guláš z Astratexu

E-shop prodejce spodního prádla Astratex ovládl žebříček Český Košík roku, který hodnotil nejlepší tuzemské e-shopy v roce 2020. Proč? „Prozákaznický…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více