Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Valentýn je známý, ale 1. máj je tradice

Redakce MAM13. 2. 20179. 7. 2019

Den svatého Valentýna je v české internetové populaci dobře známý. Prakticky všichni vědí, čemu je zasvěcený, většina (72 %) je schopna uvést i jeho přesné datum (častěji ženy a lidé ve věku 30-44 let). Dvě pětiny respondentů tento den rovněž plánují slavit, muži častěji jen kvůli své partnerce. Více než polovina lidí nicméně Valentýna hodlá ignorovat – nejčastěji proto, že nemají partnera/partnerku nebo považují tento svátek za americký a komerční a apelují na to, že v Čechách máme 1. máj. Ten bude tento rok slavit více než polovina lidí. Naprostá většina slavících má v plánu letos na Valentýna někoho potěšit dárkem. Nejčastěji obdarují svůj protějšek, jen výjimečně někoho jiného než partnera/partnerku. Nejvíce se budou kupovat sladkosti, ale také květiny – ty darují svým polovičkám častěji muži. Ženy častěji ještě nevědí, jakou pozornost svým partnerům věnují. Při nákupu dárků dá většina přednost kamenným obchodům (91 % nakupujících) před e-shopy (13 %) – v nich případně zakoupí valentýnku či věcný dar. Pokud jde o cenu, v kamenném obchodě letos plánujeme nechat v průměru 400 Kč. V e-shopu pak utratíme asi o 200 Kč více. Kromě dárků lidé Valentýna nejčastěji oslaví romantickou večeří v soukromí domova či v restauraci. Pětina hodlá popřát jen ústně nebo telefonicky, častěji tento způsob zvolí muži.

Český národní panel je projekt výzkumných agentur STEM/MARK, NMS Market Research a Nielsen Admosphere, které společně vytvořily jeden z největších výzkumných panelů v Česku. Slouží pro kvalitní a rychlé on-line sběry dat o internetové populaci ČR. Víc informací na www.ceskynarodnipanel.cz.

Zavřít reklamu

1. Babiš obvinil novináře z korupce, žádají omluvu

Starší článek

Češi věří sjezdovkám v cizině

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Unsplash.com

Mohou značky růst i v dobách inflace?

Česká republika zažívá nejvyšší inflaci od roku 1993. Lidé mají hlouběji do kapsy a značky jsou už poněkolikáté za posledních dvacet let v extrémně těžké…
11. 8. 202211. 8. 2022
Marketing

Koncept Bernard Pubu slaví deset let, pivovar otevře nové bary v Litvínově a Vyškově

První Bernard Pub otevřel před deseti lety v Jeseniově ulici v Praze. Síť franšízových podniků se od té doby postupně rozšiřuje, aktuálně jich je otevřeno…
5. 8. 20224. 8. 2022
Marketing

Správná edukace je v kryptu zásadní, říká Jan Kočenda z Trezoru

Poptávka značně narostla, Češi patří mezi krypto nadšence, říká šéf marketingu českého výrobce světoznámé hardwarové peněženky Trezor Jan Kočenda.
5. 8. 20225. 8. 2022
Marketing

ČEZ zpřístupňuje VR prohlídku Temelína celému světu

Jaderná elektrárna Temelín spustila už loni ve svém Infocentru prohlídku ve virtuální realitě ReakTour, která si rychle získala velkou popularitu. Nyní je…
5. 8. 20225. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.