Téma: Julián Záhorovský se proslavil v SuperStar. Nyní si ho najal Pardubický kraj, aby spravoval fiktivní blog pod falešnou identitou jistého Honzy.

6. 2. 2017 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Behavio otestovalo Habánské zákony od WMC Grey a hokejový spot Komerční banky od VCCP Prague

Agentura Behavio již tradičně otestovala dvě nejúspěšnější reklamy měsíčního kola Souboje spotů. V březnovém klání uspěly Habánské sklepy a Komerční banka. O tom, s čím uspěly u diváků, si přečtěte v aktuálním vydání Marketing & Media 16/2024.

Reklama
SDG

Petr Langer Nezávislý bloger mi přijde (čím dál častěji) jako oxymóron.

Aleš Černý Tam je hlavně super ten boxík, kde „bloger Honza“ za krajský peníze vychválil koncert kapely Juliána Záhorovského…

Ivan Zahradníček „Písničky jsem samozřejmě neznal, ale ostatní lidé zpívali, takže si budu muset doplnit vzdělání. Začal jsem tím, že jsem si tedy zakoupil jejich nové CD Sbírka motýlů, a budu to poslouchat na cestách,“ píše bloger Honza alias Záhorovský o pardubickém koncertu skupiny Sabrage.

Jakub Svoboda Jak toto okomentovat – no asi takto: „Řekl bych, že 100% nezávislost má hodně společného se 100% dokonalostí – obojí ve 100% formě neexistuje!

Jiří Max Sobotka Tipy na nedělní výlet podle představy socdem hejtmana:

„Honza ale neexistuje, fiktivní postavu vytvořil Julián Záhorovský, který nyní pracuje jako specialista komunikace pro sociální sítě České pošty. Na Facebooku zveřejňuje každé dva týdny jednu reportáž. Za to mu Pardubický kraj platí 20 tisíc korun měsíčně. MF Dnes to zjistila z registru smluv.“

Vilém Rubeš Pardubický kraj.

Nové logo.

Hala à la kabriolet.

A nezávislý bloger z pošty.

Co chybí?

Redakce MAM

Další zajímavé čtení