Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Technologie ke konferencím patří

Redakce MAM6. 2. 20179. 7. 2019

Digitalizace a technologický progres jsou všudypřítomné a provázejí také prostředí velkých konferencí. “Nastupujícím trendem jsou tzv. hybridní akce, které propojují klasické potřeby z oblasti projekce, ozvučení či osvětlení s moderními nástroji IT světa,” říká Tomáš Přáda, marketingový ředitel firmy AV Media, která se zabývá poskytováním prezentační, projekční a audiovizuální techniky.

Přáda zmiňuje výzkum Event Marketing Monitor, podle něhož mají povědomí o takových akcích čtyři z deseti zákazníků. “Klienti mohou na podobné konferenci využívat benefitů elektronické registrace, automatického odbavení vstupenek nebo možnosti organizační podpory řečníků a jejich vystoupení,” vysvětluje Přáda výraz hybridní akce. “Účastníci konferencí mohou využít mobilní aplikace, ve kterých najdou program s medailonkem řečníků, hlasují, pokládají dotazy, dávají zpětnou vazbu a propojují se s ostatními účastníky konference,” dodává marketingový ředitel AV Media s tím, že bez podobného servisu se už neobejde prakticky žádná větší akce.

“Z průzkumů víme, že marketéři dávají do event marketingu více než pětinu svého rozpočtu,” dodává Přáda. Klienti AV Media podle něj požadují neotřelá řešení, někdy však nedokážou své představy specifikovat. “To je pak úloha pro zkušeného dodavatele, který navrhne originální uspořádání scény a kompozici technologických prvků, jako jsou projekce, světla, zvuk nebo interaktivita, do originálních řešení,” dodává. Hitem jsou například LED stěna, mapping na jídelní stoly nebo světelné efekty využívající technologii motion tracking.

×

1. Cannes Lions přijímá přihlášky do soutěže

Starší článek

Valentýn je známý, ale 1. máj je tradice

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Ogilvy

Ondřej Obluk vedle Ogilvy nově řídí i agenturu VMLY&R

V agenturách sítě WPP dochází k další změně. Vedení tuzemské VMLY&R od začátku března přebírá šéf Ogilvy Ondřej Obluk. Dosavadní CEO…
1. 3. 20211. 3. 2021
Marketing

Goodkin zajistí marketing skupiny Assa Abloy pro střední a východní Evropu

Tříkolové výběrové řízení probíhalo od května, účastnilo se ho pět agentur. Goodkin díky vítězství strategicky a kreativně povede…
1. 3. 20211. 3. 2021
Marketing

EMD consultants pomohou školám Maple Bear se vstupem na český trh

Značka škol Maple Bear Global Schools plánuje vstup na český trh, chce proto oslovit místní podnikatele v oblasti vzdělání, kteří by se…
1. 3. 20211. 3. 2021
Marketing

Reddit se raduje a roste. Prodejem akcií vybral 7,8 miliardy korun

Sociální síť si získala i díky kauze okolo akcií GameStop pozornost investorů, vybrala od nich 7,8 miliardy korun. Potřebujete něco vysvětlit,…
1. 3. 20211. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo
Pavel Kuhn se stal partnerem společnosti Kogi CON

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více