Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Seznam a Google dávají českým vysokoškolákům šanci získat cennou praxi

Redakce MAM13. 2. 20179. 7. 2019

Studenti vysokých škol mají šanci nahlédnout pod pokličku PPC reklamy. Oba velké vyhledávače působící na českém trhu pořádají soutěže pro edukaci studentů ve svých reklamních platformách.

Seznam letos spustil soutěž, ve které mohou studenti získat měsíční placenou stáž v jeho oddělení Sklik pro všechny členy vítězného týmu. Další úspěšní účastníci se mohou těšit na vstupy na odborné konference, poukaz na kredit do Sklik účtu a věcné ceny. Uzávěrka přihlášek pro letošní rok je 15. února. “Možnost zapojit se tak dostane až 200 studentů z krajů a Prahy, kteří budou soutěžit ve čtyřiceti týmech po pěti členech,” prozrazuje Petra Fuksová, key account manager služby Sklik.

Týmy dostanou k dispozici kredit ve výši 4000 korun a samy si zvolí klienta, kterému kampaň povedou. Jejich snažení vyhodnotí v polovině května porota sestavená z odborníků oddělení reklamního systému Sklik, ale i z vítězů pilotního ročníku soutěže a zástupce vysoké školy. “Naší vizí je naučit studenty pracovat se systémem Sklik jako se snadno dostupnou a dobře fungující reklamní platformou,” vysvětluje Fuksová.

S Googlem přes učitele

Podobnou soutěž má i globální Google. Akce s oficiálním názvem Google Online Marketing Challenge funguje celosvětově už devátým rokem. Registrace pro ročník 2017 jsou otevřené pro studentské týmy do 5. dubna 2017. Na rozdíl od soutěže, kterou vyhlašuje Seznam, je podmínkou, že studenti se musí registrovat přes své učitele. “Účastníci mají za úkol ve třech týdnech vytvořit, spustit a řídit reklamní kampaň pro firmu nebo neziskovou organizaci s rozpočtem 250 dolarů, který jim Google poskytuje,” uvádí Google ve svých materiálech. Týmy, kterým se to podaří nejefektivněji, mohou vyhrát mimo jiné i návštěvy poboček Googlu.

Pro studenty jsou tyto soutěže šancí, jak si osahat výkonnostní marketing a získat při studiu zajímavou praxi. Na druhou stranu vyhledávače mohou vychovávat odborníky, kterých je podle informací z reklamních agentur na trhu stále zoufale málo.

×

1. Babiš obvinil novináře z korupce, žádají omluvu

Starší článek

Češi věří sjezdovkám v cizině

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více