Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Mobilních aplikací bychom se vzdali neradi

Redakce MAM27. 2. 20179. 7. 2019

Více než tři čtvrtiny (79 %) internetové populace vlastní smartphone, častěji mladí lidé do 29 let. Devět z 10 majitelů má ve svém smartphonu staženou nějakou aplikaci, v průměru jde o 13 aplikací, většinou neplacených. Populárními jsou zejména aplikace umožňující aktivity na sociálních sítích (Facebook), hraní her (hlavně logických) a komunikaci (Messenger). Sociální sítě, komunikace, surfování na internetu a budík jsou nejčastěji využívané – více než polovina uživatelů je používá každý den.

Při stahování aplikace zohledňujeme zejména její praktickou potřebu, zábavu, kterou přinese, a danou kapacitu telefonu. Pro muže a mladé do 29 let je rozhodující i to, jak je moderní. Poskytnutí osobních údajů při stažení aplikace se nebrání dvě pětiny uživatelů, pětina je poskytne, pokud je pro ně daná aplikace opravdu atraktivní, a ostatní se rozhodují podle konkrétních údajů, které aplikace požaduje, nebo podle toho, jak budou údaje dále zpracovány (častěji ženy, lidé starší 45 let a vysokoškoláci). Muži a mladí do 29 let nemají častěji s poskytnutím svých údajů žádný problém. Dvě třetiny uživatelů stažených aplikací mají za to, že základní aplikace v telefonu by jim asi stačily, nicméně ty stažené jim výrazně zjednodušují život. Pro čtvrtinu z nich jsou pak již naprostou nezbytností. Méně často mají tento pocit lidé starší 45 let.

Český národní panel je projekt výzkumných agentur STEM/MARK, NMS Market Research a Nielsen Admosphere, které společně vytvořily jeden z největších výzkumných panelů v Česku. Slouží pro kvalitní a rychlé on-line sběry dat o internetové populaci ČR. Víc informací na www.ceskynarodnipanel.cz.

×

Kouzlo starých zpráv o internetu

Starší článek

Outdoor / únor 2017

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více