Marketing je potřeba všude. Vyučuje se ve Zlíně, v Pardubicích i v Ostravě

20. 2. 2017 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Lidé toužící po marketingovém a mediálním vzdělání si mohou vybrat ze široké nabídky veřejných nebo soukromých vysokých škol. U privátních provozovatelů ale musí počítat se školným, které může vyjít až na 140 tisíc korun za rok studia.

Každá z veřejných škol vyučujících marketing k němu přistupuje specificky. Třeba v Ostravě se studuje v kombinaci s obchodem, v Praze na Univerzitě Karlově je kladen důraz na práci s veřejností.

Podle čeho si školy své studenty vybírají? Například Fakulta sociálních věd UK v Praze si pro bakalářské studium programu marketingové komunikace a PR filtruje uchazeče následovně: „Přijímací řízení je dvoukolové. V prvním kole absolvují uchazeči Scio test. Druhé kolo je ústní pohovor, na ten si studenti mohou přinést ukázky svých prací nebo dalších ocenění,“ vysvětluje Hana Hándlová ze studijního oddělení FSV UK.

Pokud vás zajímá mediální oblast, poohlížejte se spíše po veřejných vysokých školách. Soukromě lze mediální obor vystudovat pouze na Metropolitní univerzitě v Praze. Milovníci moderních technologií tam mohou své studium zaměřit na nová nebo interaktivní média.

Součástí marketingových aktivit FSV UK je také e-shop s merchandisingovými předměty.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.