Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Maloobchod i e-commerce si budou konkurovat kreativitou, zážitky a inovacemi

Redakce MAM6. 2. 20179. 7. 2019

Kamenné prodejny i e-shopy přestanou časem být pouze místem či kanálem prodeje a v rámci konkurenceschopnosti by se měly předhánět v kreativitě a způsobech prezentace svého zboží, designu interiérů i v technologických inovacích, jak zaznělo z úst několika řečníků na konferenci Retail Summit.

Za značky na selfie mluví obal

“Obal je dnes extrémně důležitý. Pokud ale prodáváte výrobky, které mohou zákazníci v kamenných prodejnách vybírat se zapojením smyslů, tak v e-shopech potřebujete toto nějak simulovat. Konkurence výrobků na praní je obrovská a na e-shopu již nemůžeme vyniknout jen cenou, proto je třeba k výrobku dodat doporučení, tipy či návody na šetrné praní apod.,” uvedl Petr Bezanyi ze společnosti Henkel. Že příběh kolem výrobku prodává, třeba o farmářích, kteří daný produkt vypěstovali, potvrdil v diskusi i Petr Toupal, komerční ředitel e-shopu Košík.cz, kterému takový přístup zvedl nedávno prodej u jednoho výrobku o 20 procent. Individualizace výrobků, respektive jejich obalů, začíná podle Pavla Franka ze společnosti HP Indigo & PWP pronikat i na středoevropský trh, jako např. u limitované edice Coca-Coly se jmény. “Potenciál prodat váš výrobek závisí na atraktivitě obalu, mladí se nefotí na selfie s limonádou, ale s hezkým obalem,” dodal Franko.

Scan & Go, drony a sámošky bez kasy

Doručování objednávek drony v rámci služby Amazon Prime Air, stejně jako digitálních nákupních asistentů Siri, Alexa a dalších se v Česku asi jen tak brzy nedočkáme, ale i pozvolné rozšiřování služby Scan & Go mluví za snahu řetězců přicházet s novinkami ve prospěch zákaznického komfortu.

Službu zavedl Globus, rozšířit ji chce Tesco nebo síť zverimexů Pet Center. Košík.cz by zas rád po vzoru britského e-shopu s potravinami Ocado nebo české Alzy chtěl rozvážet nákupy do speciálních boxů, kde by si je zákazníci dle svých časových možností vyzvedli.

Pilotní obchod Amazon Go, kde zákazníci nakupují a platí prostřednictvím aplikace v telefonu, byl otevřen v Seattlu, další přibudou ve Washingtonu či New Yorku.

Foto: Reuters

×

1. Cannes Lions přijímá přihlášky do soutěže

Starší článek

Valentýn je známý, ale 1. máj je tradice

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více