Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Ivana Dupalová: Český hostesing je na světové úrovni

Redakce MAM6. 2. 20179. 7. 2019

Agentura Hostesky.cz zajišťuje personál až na 100 akcí měsíčně: od galavečerů na Hradě přes vyhlašování ankety TOP ženy Česka a soutěže Firma roku po filmové premiéry. “Na velkých akcích není výjimkou ani 500 promotérů,” říká majitelka Ivana Dupalová.

Jak velkou máte v Česku konkurenci?

Každé město má svou agenturu a spousta hostesek si myslí, že je to snadné, tak si zakládají své agentury. Ale skutečně velkých profesionálních agentur zaměřených na hostesing tolik není. Osobně bych to viděla tak na šest v Praze a jednu výraznou v Brně.

Jaká jsou od klientů očekávání ohledně hostesek? Platí, že tuto práci může dělat každý?

Rozhodně ne. Kromě toho, že se od hostesky očekávají základní předpoklady, jako je příjemný vzhled, výška alespoň 170 cm či znalost cizích jazyků minimálně na komunikativní úrovni, musí hosteska disponovat řadou dalších vlastností, jako je sociální inteligence, vynikající společenské chování, organizační talent, samostatnost, proaktivita, odolnost vůči stresu, spolehlivost, dochvilnost a další. To vše odlišuje skvělou hostesku od hostesky průměrné, nebo dokonce podprůměrné a určuje, kolik pracovních nabídek bude dostávat a od jakých agentur.

Jak dlouho se dá práce hostesky dělat? Je to spíš nárazová brigáda, nebo jsou i zkušení lidé, kteří v oboru působí dlouhodobě?

Práce hostesky se dá dělat po celou dobu studia a řada hostesek v ní pokračuje i po skončení vysoké školy. V databázi máme dívky, které pro nás pracují pravidelně pět až osm, někdy i deset let. Pokud je hosteska šikovná a má co nabídnout, může dostávat pracovní nabídky prakticky denně. Nemusí jít pouze o nárazovou brigádu, ale prací hostesky se dá při studiu celkem slušně uživit.

Máte nějaký zahraniční vzor nebo inspiraci, na kterou jsme v Česku ještě nedosáhli?

Ačkoliv jsem se několikrát snažila takový vzor najít, nepovedlo se. Takže si myslím, že hostesing je jeden z oborů, který je u nás v porovnání se zahraničím na velmi dobré úrovni. Je to jednak dáno našimi dívkami jako takovými, které jsou zkrátka krásné, a také určitou houževnatostí, která je Čechům vlastní. Dobrá hosteska nemůže být příliš pohodlná a mít se přehnaně ráda. Musí umět “vzít za práci”, a to myslím dívkám u nás naštěstí stále ještě jde.

Ivana Dupalová, majitelka agentury Hostesky.cz

Původním vzděláním je právnička, čtyři roky zasedala i v jednom z výborů vládní Rady pro lidská práva. Do podnikání v eventech se pustila v roce 2001. Z její agentury se stal jeden z hlavních hráčů na trhu hostesingových služeb.

×

1. Cannes Lions přijímá přihlášky do soutěže

Starší článek

Valentýn je známý, ale 1. máj je tradice

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: HC Sparta Praha

HC Sparta a Mastecard zaplnily tribunu „diváky“

Mastercard spolu s hokejovým klubem instaloval do speciálního sektoru v O2 aréně do konce sezóny makety fanoušků. Podobizny jim podepíše celý tým.
9. 4. 20219. 4. 2021
Marketing

Retailová asociace: Do léta může zaniknout více než tisíc obchodů

Čeští obchodníci bijí na poplach. Stát nestíhá vyplácet dotace a obchodníkům docházejí finance na provoz. Do léta může podle Retailové asociace, která…
9. 4. 20219. 4. 2021
Marketing

CSR ve firmách je trendem

Některé firmy v posledních letech kladou zvýšený důraz na aktivity spojené se společenskou odpovědností a dělají dobře. Svědčí o tom výsledky 11. ročníku…
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

Svaz obchodu a cestovního ruchu spustil kampaň proti potravinovým kvótám

Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR) spouští kampaň proti zákonu k povinným kvótám na české potraviny. Úvahy o jejich zavedení se objevují už několik…
8. 4. 20218. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová
Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více