Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

CSR jako důležitá součást byznysu?!

Redakce MAM27. 2. 20179. 7. 2019

Hodně se dnes diskutuje, zda české firmy vědí, co CSR skutečně obnáší, a myslí to s ní vážně, nebo zda do značné míry CSR nezaměňují se sponzoringem, filantropií či se skrz ni a šikovné PR nesnaží zamaskovat nejrůznější “poklesky”.

CSR strategie by měla především odrážet “životní styl” firmy a představovat ucelenou a dlouhodobou koncepci. Jejím středobodem je rozhodnutí, že firma bude zodpovědná: k zákazníkům, zaměstnancům, svému okolí a životnímu prostředí.

Jenže nic není zadarmo a při projednávání budgetu s argumentem, že za 50 let budou vaše vnoučata dýchat čistší vzduch, asi neuspějete. Výzkumy Ipsosu z posledních let ale přinášejí konkrétní čísla, která dokazují, že z promyšlené CSR strategie netěží “jen” společnost a životní prostředí, ale také firma samotná. Ta díky odpovědnému přístupu může např. zlepšit svou reputaci, ušetřit na recruitmentu nebo třeba snížit fluktuaci zaměstnanců.

“Mladí lidé se při volbě zaměstnavatele stále častěji zajímají o společenskou odpovědnost – od té týkající se vztahu k zaměstnancům, který je zajímá nejvíce, až k filantropii. Zároveň se pak rádi zapojují do firemních CSR aktivit, a pokud mají možnost, rádi je i navrhují a organizují pro ostatní,” říká Lenka Šilerová, Ipsos HR & ERM director.

Při formování CSR strategie je důležité myslet na tři základní věci. CSR strategie by měla být autentická, důvěryhodná a efektivní, tudíž měřitelná – jak v dopadu na společnost, tak na zákazníky, zaměstnance a partnery dané firmy.

V případě dotazů pište na adresu: [email protected]

Zdroj: výzkumy Ipsos CSR & Reputation Research, realizované každoročně od roku 2010.

×

Kouzlo starých zpráv o internetu

Starší článek

Outdoor / únor 2017

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více