Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

9. Rozhlas zpřístupnil audioknihy přes aplikaci

Redakce MAM27. 2. 20179. 7. 2019

Český rozhlas nově umožňuje poslouchat audioknihy ze své produkce i přes speciální mobilní aplikaci. Nabídka se každý týden obměňuje, vždy jde o více než 50 rozhlasových her, pohádek, dokumentů a četeb na pokračování. Kvůli licenčním právům jsou nahrávky dostupné k poslechu sice zdarma, ale jen na dobu jednoho týdne od odvysílání v rádiu. Aplikace pamatuje na to, že internetové připojení nemusí být vždy kvalitní, audioknihy proto ukládá do mezipaměti, aby se daly nerušeně poslouchat i v místech se špatným pokrytím. V další verzi bude aplikace napojena na e-shop Českého rozhlasu a půjdou do ní ukládat audioknihy koupené touto cestou. Aplikace Radiotéka je k dispozici pro mobily se systémem iOS a Android.

Audioknihy z vysílání doplňuje v nové aplikaci Českého rozhlasu Čtenářský deník pro studenty.

×

Kouzlo starých zpráv o internetu

Starší článek

Outdoor / únor 2017

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Konec předsudků proti nealko pivu. Birell přichází s novou kampaní od VCCP

Značka Birell spouští v České republice a na Slovensku novou kampaň zaměřenou na základní řadu neochucených nealkoholických piv. Cílem komunikace je…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Aures Holdings expanduje s projektem Driverama do západní Evropy

Online projekt Driverama zahájí na trhu v Německu, do pěti let se rozšíří do dalších jedenácti evropských zemí. Akcionáři dají na expanzi stovky milionů eur.
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více