Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

8. Praha si pořídila “létajícího ambasadora”

Redakce MAM20. 2. 20179. 7. 2019

Hlavní město bude mít létajícího velvyslance. Název a turistické logo Prahy se totiž objeví na jednom z letadel rakouské společnosti Austrian Airlines. Letoun Embraer obsluhuje především kratší lety na několika desítkách evropských letišť. Turistická kancelář hlavního města si od toho slibuje propagaci Prahy mezi pasažéry, kterých by v tomto konkrétním letadle mělo ročně cestovat na 160 tisíc. Na letadle je kromě nápisu City of Prague také logo destinační značky na pravé straně dveří. “Iniciativa vzešla ze strany Austrian Airlines,” doplnila na dotaz MAM mluvčí turistické kanceláře Barbora Hrubá. Praha je první, kdo se s rakouskými aerolinkami domluvil, ale značky různých měst ze střední a východní Evropy by měly mít i zbývající letouny, kterých je celkem sedmnáct. Letoun ponese jméno Prahy po dobu pěti let. Rakušané za to podle Hrubé dostanou 15 tisíc eur, v přepočtu zhruba 400 tisíc korun.

Letoun Praha bude obsluhovat i Prahu. A kromě ní ještě letiště v celé Evropě.

×

1. Tváří kampaně na Kodiaq je končící designér Kabaň

Starší článek

S mobilním telefonem rádi vstáváme

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: OAK

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více