8. Caudr střídá Louženskou v čele marketingu Zootu

27. 2. 2017 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Bývalý šéf marketingu O2 Jiří Caudr nahradí v internetovém obchodě s módou ve funkci Pavlínu Louženskou. V telekomunikační společnosti O2 pracoval deset let na různých pozicích, z toho dva roky ve vedení marketingu. „Mým cílem na nové pozici bude nadchnout pro myšlenku nakupování z domova ještě větší množství lidí než doposud. Chceme toho dosáhnout hlavně pomocí zákaznické propozice, kterou Zoot ve formě výdejen radosti poskytuje, automatizace prodejních procesů a tvorby zajímavého obsahu,“ uvedl Caudr. Louženská se podle tiskové zprávy Zootu po dvou letech řízení komunikace značky „přesune do jiné role v rámci firmy“, kde se zaměří na obchodní příležitosti. Podle informací MAM však firmu opouští. Zoot je internetový obchod s módou, založený v roce 2012, spojující výhody on-line a off-line světa ve formě kamenných zkoušíren. Kromě České republiky působí i na Slovensku a v Rumunsku.

Nový ředitel marketingu Zootu Jiří Caudr je také spoluzakladatelem knihkupectví Book Therapy.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.