Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

6. Veronika Kašáková se usmívá pro Oriflame

Redakce MAM6. 2. 20179. 7. 2019

Od února 2017 se novou tváří kosmetické společnosti Oriflame stává modelka Veronika Kašáková. Střídá tak Terezu Maxovou, která byla se značkou úzce spjatá 15 let. Ta nyní spolupracuje s brandem Astrid. Oriflame se propojí i s Nadačním fondem Veroniky Kašákové. Jeho hlavní misí je, aby z dětských domovů odcházeli plnohodnotní a samostatní lidé. Jedním z letošních cílů spolupráce je tak podpořit 50 dětí z dětských domovů prostřednictvím cíleného vzdělávání a seminářů. “Je pro nás velkou ctí propojit nadační fond s tak úspěšnou kosmetickou značkou,” říká Kašáková a dodává, že filozofie této kosmetické značky jí je velmi blízká.

“Hlavní důvod, proč chceme s Veronikou spolupracovat, je právě její nadace,” uvedla pro MAM mluvčí Oriflamu Lucie Panchartková.

×

1. Cannes Lions přijímá přihlášky do soutěže

Starší článek

Valentýn je známý, ale 1. máj je tradice

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více