4. Šéf komunikace skončil kvůli drzému náměstkovi

20. 2. 2017 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Ministr průmyslu a obchodu Jan Mládek (ČSSD) odvolal z funkce ředitele komunikace Romana Proroka. Vyčítá mu, že před on-line rozhovorem na serveru Aktuálně.cz nedostatečně připravil náměstka Lubomíra Bokštefla. Výsledkem byl „mediálně nešťastný problém“, protože náměstek čtenářům v debatě o ceně mobilních dat mimo jiné vzkázal, že pokud chtějí polské ceny, mají jet do Polska. „Prorok připravil Bokšteflovi mediální podporu pro Otázky Václava Moravce, pak to nechal být,“ řekl Mládek. Vadí mu také, že mediální obraz ministerstva průmyslu a obchodu neodpovídal jeho dosaženým úspěchům. Náměstek Bokštefl od něj za své výroky dostal důtku.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.