4. Kučmáš z AMI předsedou APRA na další dva roky

6. 2. 2017 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Asociace public relations agentur (APRA) si na řádné valné hromadě zvolila (staro)nové vedení. V čele výkonné rady bude další dva roky stát Jan Kučmáš z AMI Communications. Ve funkcích členů byli potvrzeni Patrik Schober z PRAM Consulting, Radek Vítek z PR.Konektoru a Ondřej Kubala z Ewing PR. Novými členy rady se stali Jana Lutonská z Bison & Rose, Michal Vlasák z Havas PR a Michal Hoblík z Aspen PR. V revizní radě zůstali Jaroslav Duroň z Konektoru, Martin Frýdl z AC&C a Václav Pavelka z Native PR. APRA si potvrdila, že se bude soustřeďovat na organizaci České ceny za PR, přípravu vzdělávacích kurzů, realizaci odborné konference a kultivaci oboru.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.