10. Reklama chce zastavit české množírny psů

6. 2. 2017 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Agentura roku: porota za vášnivé diskuse vybírala odpovědnou agenturu

Již třetí zasedání poroty v rámci Agentury roku, kterou pořádá týdeník Marketing & Media, mělo za úkol vybrat odpovědnou agenturu. Odborným garantem této kategorie je Asociace společenské odpovědnosti.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Pražská nezisková organizace Animal Eye má svou první kampaň v tisku. Zdarma ji připravily agentury Publicis Prague a Zenith ze skupiny Publicis One. Série fotek od Gorana Tačevského upozorňuje na problém s množírnami psů a koček. Čtenáře vyzývá, aby si nekupovali týraná a nemocná zvířata z množíren. Zároveň nabízí možnost podpořit činnost organizace Animal Eye. Publicis činnost spolku podpořila i finančně.

Inspirací kampaně byly mediálně široce rozebírané kauzy množíren psů, které fungují čistě za účelem maximalizace zisku.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení