Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

1. Tváří kampaně na Kodiaq je končící designér Kabaň

Redakce MAM13. 2. 20179. 7. 2019

Škoda Auto spouští rozsáhlou marketingovou kampaň Reconnect na nový SUV model Kodiaq. Cílem je “zvednout lidi z gaučů, vypnout obrazovky a vylákat je ven z města do přírody”. A to samozřejmě v novém voze. Komunikace poběží ve dvou vlnách až do konce března v televizi, rozhlase, tisku a on-line. Kampaň je dílem agentury Fallon Prague, doplňuje ji digitální projekt Víkend odložených výletů z dílny Zaraguzy, rozhlasová část byla připravena ve spolupráci s mediální agenturou PHD. Televizní část kampaně začala trailerem s designérem Jozefem Kabaněm, který vůz představuje. Reklama tak paradoxně přichází v době, kdy Kabaň automobilku opouští. Po devíti letech totiž odchází do konkurenční BMW. Ve druhé vlně, která poběží od 1. do 26. března, bude nasazen druhý televizní spot, který cílí na rodinu skrze myšlenku Reconnect. Kromě zmíněných televizních spotů se Kodiaq v době od 13. února do 12. března představí i ve speciálním projektu na stanici Prima Cool s názvem Cooliaq, který připravila agentura Solootions. Podle Škodovky se jedná o unikátní formu spolupráce na českém trhu. Konkrétně zahrne soutěž Buď Cooliaq včetně speciálního pořadu, staniční co-branding, product placement v pořadech a sponzoring. V komunikaci bude dál využit mix tištěných i on-line médií různého zaměření (deníky, byznys, life style), včetně microsite Mujkodiaq.cz. V rámci OOH to budou doublebigboardy, billboardy i CLV.

V televizní reklamě obdivuje Kabaň ladné křivky nového SUV, ale objeví se v ní i motiv medvěda kodiaka.

×

1. Babiš obvinil novináře z korupce, žádají omluvu

Starší článek

Češi věří sjezdovkám v cizině

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

„Opera je živý žánr.“ Spolek Run OpeRun představil nový vizuální styl

Spolek Run OpeRun oředstavil novou vizuální identitu, na které spolupracoval s grafickými designéry Markem Bulířem, Jáchymem Moravcem…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

V očkovacích centrech budou plakáty s tečkou. Chystají se dva TV spoty

AKTUALIZOVÁNO Propagační kampaň státu k očkování se pomalu rozhýbává. Jako první budou v očkovacích centrech po celém Česku k vidění…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

MŠMT láká učitele na Astra Zenecu: „Vyhrňte rukávy!“

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) přesvědčuje v letákové kampani pedagogy, aby se nechali očkovat. Využívá k tomu známé…
24. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

„Co ve vás probouzí pocit hrdosti?“ Sberbank spustila TV kampaň …

Sberbank v únoru 2021 spustila televizní kampaň na běžné účty – FÉR účet s odměnou 1234 Kč za věrnost i přechod od jiné…
24. 2. 202124. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více