Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

1. Babiš obvinil novináře z korupce, žádají omluvu

Redakce MAM6. 2. 20179. 7. 2019

Česká televize vyzvala vicepremiéra Andreje Babiše (ANO), aby doložil své tvrzení, že investigativní relace Reportéři natáčí pořady na objednávku, nebo se omluvil. Ministr financí před kamerou obvinil redaktory, že jsou “zkorumpovaná pakáž”, protože se zajímali o původ jeho příjmů, za které si později pořídil od daní osvobozené dluhopisy Agrofertu. “Proč bych vám měl sdělovat všechny moje příjmy? Sorry jako. Co je vám vůbec do toho?” obořil se na redaktorku Janu Neumannovou. Na výzvu k omluvě pak v médiích reagoval čtením slovníkových definic pojmu korupce. “Nemusí být jenom finanční. Může to být zneužití postavení. Vy jste veřejnoprávní televize a každý český občan platí 135 korun měsíčně, dostáváte 5,2 miliardy od lidí, abyste informovali vyváženě. Vyváženě, abyste nevedli politický boj proti někomu,” argumentoval v pořadu Události, komentáře. Zároveň oznámil, že si na pořady Reportéři ČT a 168 hodin bude stěžovat u televizní a také u vysílací rady. Babišovy rozčilené výroky inspirovaly celou řadu internetových vtipů a jejich parodie se objevily v digitálním marketingu několika značek i jako volitelný text na účtenkách v restauracích. PR ministra financí se situaci snažilo obrátit ve vtip a nechalo ho na sociálních sítích pózovat v černém tričku s větou “Sorry jako”. Babiš také v závěru týdne převedl akcie svých firem na svěřenské fondy, kde na ně budou dohlížet jeho právníci a partnerka Monika. Vyhověl tak zákonu o střetu zájmů.

Z Babišovy věty “Sorry jako”, kterou odmítl odpovídat na otázky novinářů České televize, se okamžitě stal internetový mem. Využila ho třeba značka Absolut.

×

1. Cannes Lions přijímá přihlášky do soutěže

Starší článek

Valentýn je známý, ale 1. máj je tradice

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: Young Lions

Young Lions: Katogorii Print vyhráli David Böhm a Richard Vlček z Publicis Groupe

Minimalismus bojující s ironií ukazuje vítězný návrh reklamy pro Českou veganskou společnost, která horuje za vyšší podíl rostlinné stravy.
22. 4. 202122. 4. 2021
Marketing

Epic PR vstoupila do Asociace Public Relations (APRA)

Novým členem APRA se stala agentura Epic PR. V současné době APRA sdružuje 19 českých i zahraničních PR agentur působících na zdejším trhu.
22. 4. 202122. 4. 2021
Marketing

Příležitost se ukázat. Značky na Den Země spouštějí udržitelné projekty

Kufry z kelímků od jogurtů, apely na výrobce i spotřebitele nebo dlouholeté plány na pomoc životnímu prostředí. Přinášíme výběr z kampaní českých i…
22. 4. 202122. 4. 2021
Akce

Young Lions: Kategorii PR vyhrály Iva Křenová a Zuzana Klierová z Bison & Rose

Čas otevřít oči, nabádá vítězný návrh kampaně pro nadační fond Filantia, jenž bojuje proti násilí v zaměstnání a za zdravé pracovní prostředí.
21. 4. 202122. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Marketing společnosti Epson vede Renáta Dihlová
Marketing Pivovarů Staropramen pro Česko a Slovensko řídí David Zappe

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více