Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Zaměstnanci firmy v kampaních? Je to levnější, ale pracnější

Redakce MAM9. 1. 20179. 7. 2019

Značka musí být se zaměstnanci srostlá. Využití zaměstnanců by měl být logický a ucelený koncept, který má za úkol udržet konzistentnost komunikace.

Firmy se tímto způsobem snaží odlišit na nahuštěném trhu. Máme tu čest pracovat s geeky z internetového obchodu CZC.cz, a proto vám chci přinést pár poznatků z toho, co jsme se naučili.

První problém, který budete asi řešit, je autentičnost zaměstnanců.

Nikdo vám neskočí na to, že to jsou skutečně lidé ze skladu nebo vaší kanceláře. Lidé si budou myslet, že se jedná jen o dobře promyšlený casting neznámých herců. Zapojujte tedy zaměstnance v celém spektru marketingového mixu a ukazujte je také při reálné práci i mimo reklamní kampaně.

Další překážkou je fluktuace zaměstnanců.

Přece jen to nejsou placení herci. Myslete na fluktuaci od úplného počátku a nestavte komunikaci na pár hezky vypadajících zaměstnancích. Mohlo by se vám to nakonec vymstít. Je lepší ukazovat širší portfolio zaměstnanců, které mohou zákazníci potkat v pobočce nebo se s nimi slyšet na zákaznické lince.

Ideálně spojte své zaměstnance s nějakým vizuálně zajímavým prvkem, který se s nimi bude v komunikaci objevovat – například je oblékejte stále do stejného oblečení.

Když v komunikaci využíváte zaměstnance, klientská firma jásá, ale pro agenturu je to noční můra. Klient totiž využívá své interní zdroje, a snižuje tak produkční náklady na licence a podobně.

Toto snížení nákladů s sebou také nese rizika. Pracujete s neherci a neherec se například většinou dívá přímo do kamery. Takže ušetřené peníze potom musí jít na delší a náročnější produkci.

Myslím, že využívání reálných zaměstnanců v kampaních je skvělý způsob, jak se odlišit a zaujmout. Zároveň je ale potřeba počítat s tím, že práce se zaměstnanci s sebou přináší také více práce pro agenturu i klienta.

Autor je account director Digital Brain.

×

2. Americký Fox kompletně přebírá britskou Sky

Starší článek

Televize / prosinec 2016

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více