Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Téma: Majitel internetové televize Obbod Kamil Ouška se ohradil v Hospodářských novinách vůči pirátům. Na Facebooku MAM ovšem zastání nenašel.

Redakce MAM30. 1. 20179. 7. 2019

Marketing a Media Kamil Ouška pro HN: “Na Ulož.to byli tak drzí, že použili svou streamovací službu a pouští tam náš Vyšehrad, jako by to byl jejich obsah.”

Jakub Mikšovský Bohužel projekt spustili absolutně nepřipravení, zaplatil jsem, ale nejede mi to ani na Android TV, ani na iPhonu. K tomu stránky jim často padají. Asi mě rozmazlil Netflix…

Tomáš Ostřanský Mnoooo… výbornej jeden jedinej produkt a absolutně nepřipravená příšerná služba, postavená u nás trochu na hlavu. Kolik lidí krade obsah ze Streamu?

Patrik Kapis Vyšehrad super, ale jeden pořad je zoufale málo na to, chtít registraci na placenou “TV”, kde jinak nevidím jediný důvod, proč jejich službu pořizovat.

David SilentCut Rudolf Pláče hezky, ale úplně blbě. Spousta lidí už je zvyklá za obsah platit. Bohudík/žel už jsou ale úroveň služeb, konkurence i ceny někde jinde. 150 Kč za 5 minut měsíčně je prostě moc.

David SilentCut Rudolf Zaplatil jsem a chtěl se podívat. Na Android TV nejde pustit žádné jejich video, prostě se nezapne. Na PC, v den, kdy vyjde Vyšehrad, nefungují komplet jejich stránky. Ode mě už neuvidí ani korunu, protože za to samé na Ulož.to dostanu fungující službu.

Pavel Paradýs Komunikace Obbod na Facebooku je dost otřesná. Jejich chování k zákazníkům je arogantní a neochotné řešit problém. Zobecňují řešení, jako by neměli čas to řešit. Tak to potom nemám chuť si nějakou službu platit…

Márty Čonin Nezvládnutej hajp kolem Vyšehradu. Lavi může bejt novej Tonda Blaník.

×

Loňské skandály značek odhalily amatérismus

Starší článek

Ivana Dupalová: Český hostesing je na světové úrovni

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: OAK

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více