Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Reklama ve vyhledávání: snadná kontrola efektivity, ale vysoká konkurence

Redakce MAM23. 1. 20179. 7. 2019

PPC reklama pochází ze slovního spojení pay-per-click, v překladu platba za klik. Její nejstarší formou je reklama ve vyhledávání, u nás nejčastěji ve vyhledávačích Google a Seznam.cz. Původní koncept se ale v současnosti rozrůstá do mnoha forem. Dá se sem také zařadit bannerová reklama v obsahové síti, spadá sem i videoreklama na YouTube nebo reklama na Facebooku.

Největší výhodou tohoto reklamního formátu je možnost přesného zacílení na vyhledávané slovo a lokalitu a kontrola návratnosti investovaných prostředků. Kampaně lze také podle aktuální potřeby zapínat a vypínat. Navíc tímto reklamním formátem oslovujete ty, kteří právě řeší nějakou potřebu.

Nevýhodou naopak je, že tento reklamní formát může využít prakticky každý, takže je daleko těžší se prosadit. Jednou z cest je vytvářet reklamy co nejrelevantnější k vybranému klíčovému slovu.

“Reklama ve vyhledávání není vhodná pro novinky na trhu, protože lidé netuší, že by je měli hledat,” míní Robert Štípek, ředitel agentury Kofein.

“PPC reklama není všemocná. Je skvělá pro výkonové kampaně. Málokdy ale zajistí růst neplacené návštěvnosti a povědomí o značce,” podotýká Libor Začal, manažer výkonnostního marketingu ve finančním supermarketu Ušetřeno.cz. “Pokud chcete s PPC reklamou začít, doporučuji si nechat alespoň ze začátku poradit od odborníka.” Správa PPC systémů je totiž složitá a je potřeba si zvolit správnou strategii.

Podle Roberta Štípka se 60 procent vyhledávání na českém internetu uskuteční na Googlu, 40 procent na Seznamu. Proto je dobré Seznam nepřehlížet a inzerovat i na něm.
Foto: Google

×

1. Skončily dva papírové magazíny o marketingu

Starší článek

Finanční poradenství již využila polovina

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více