Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Newsweek v Česku skončil, v prosinci vyšel naposledy. Nebyl o něj zájem

Redakce MAM9. 1. 20179. 7. 2019

Česká edice zpravodajského magazínu Newsweek, jehož licence patří globální organizaci IBT Media, vydržela na trhu jen čtrnáct měsíců. Vydavatel tuzemské verze časopisu, společnost MediaRey SE, prodej zastavil z důvodu nedostatečného zájmu čtenářů.

Prodaný náklad Newsweeku, který nebyl standardně ověřován ABC, se podle neoficiálních informací pohyboval spíše v nízkých tisících kusů. Velkoryse pojatý časopis se tedy nevyplácel. “Čísla jsou neúprosná, výnosy neodpovídají vynaložené energii,” vysvětloval rozhodnutí vydavatelství jeho spolumajitel Erik Conrad. “Bohužel se nepodařilo naplnit ekonomické cíle, časopis nezískal na trhu takový podíl, jaký bychom si představovali,” dodal.

Zájem čtenářů nepovzbudila ani výměna šéfredaktora a úprava obsahu. Do srpna minulého roku časopis vedl Jiří Nádoba, který připravil koncept české edice. Následně ho vystřídal Ondřej Formánek. Většinu textů připravovala česká redakce, z americké verze časopisu pak byla přebírána zhruba třetina článků.

Časopis ještě během svého krátkého života stihl získat ocenění Objev roku 2015. “Newsweek mi připomíná, jak těžkou práci máme, když prodáváme lidem časopis za 60 korun. Doufám, že se tu objevíme i příští rok, nejspíš ale v jiné kategorii,” řekl tehdy Petr Šimůnek, šéfredaktor spřízněné české edice Forbesu ze stejného vydavatelství.

Nabídka předplatného byla aktivní ještě začátkem prosince. Se všemi předplatiteli se MediaRey vyrovná.

Na obálce prvního čísla se usmíval teplický radní Dominik Feri. Obálku zrcadlila i reklamní kampaň k uvedení magazínu na trh.
Foto: MediaRey SE

×

2. Americký Fox kompletně přebírá britskou Sky

Starší článek

Televize / prosinec 2016

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Stejná chalupa, jiná pravidla. Stát nahrává pochybným praktikám

Zástupci Svazu venkovské turistiky a agroturistiky, Asociace soukromého zemědělství ČR a Amazing Places & Kouzelná místa v ČR uprostřed…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Krize? Reagujeme zvýšením marketingových investic, říká Guláš z Astratexu

E-shop prodejce spodního prádla Astratex ovládl žebříček Český Košík roku, který hodnotil nejlepší tuzemské e-shopy v roce 2020. Proč? „Prozákaznický…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více