Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Kelsie Van Deman: Letos zaujmou data a umělá inteligence

Redakce MAM23. 1. 20179. 7. 2019

Digitál umí dnes nejvíce šokovat. Jedním z porotců, kteří vybírali ty nejinovativnější světové kampaně, byla Kelsie Van Demanová.

Jaká byla vaše úloha jako členky poroty v Cannes?

Letos jsem byla členkou poroty v kategorii Cyberinovací v digitálu. Je to jedna z největších kategorií. Letos v ní bylo 1200 soutěžících. Navíc je také poměrně složité vymezit hranice, co je cyber a co je jen video, které někdo nahrál na internet.

Které země jsou v současnosti na špici inovativních digitálních kampaní?

Jsem hrdá na svou zemi, Nizozemsko. Odnesli jsme si v této kategorii řadu ocenění. Tradičně jsou na vysoké úrovni Spojené státy americké. Úspěšné bylo i Švédsko. Je to malá země a přichází z ní mnoho kreativních myšlenek. Tyto tři letos výrazně vyčnívaly nad ostatními.

Jaký očekáváte vývoj v této kategorii pro Cannes Lions příští rok?

Myslím, že letos uvidíme hodně inovativního využití dat, umělé inteligence a virtuální reality. Do popředí se dostávají nápady a jejich kreativní využívání. Digitál pomalu vytlačuje televizní formáty.

Celou konferencí Cannes in Prague se linula myšlenka odvahy. Jaká byla nejodvážnější kampaň, na které jste pracovala?

V současnosti pracuji pro ruskou společnost S7 Airlines. Postavili jsme spolu s nimi výzkumné vozítko a nechali uživatele objevovat planetu, kterou málokdo z nás zná: Zemi. Ovládali ho přímo lidé.

Hodnotila jste také neziskové projekty. Jsou podle vás kreativnější?

Pro neziskové projekty bývá těžší skutečně zaujmout. Odborná veřejnost na vás upírá zrak a očekává nějaký standard kvality. Někdy jsou neziskové kampaně hodnoceny lépe jen proto, že slouží prospěšným záměrům. Ale od toho porotce musí odhlédnout a hodnotit čistě kampaň a její myšlenku. Jinak by si zlato odnášely jen samé neziskové projekty.

 

Kelsie Van Demanová, porotce Cannes Lions 2016. Pracuje jako vedoucí Interaktivní produkce v nizozemské agentuře W+K. Jejími klienty jsou Booking.com, S7 Airlines a Milka. Předtím pracovala v agenturách v San Francisku.
Foto: W+K Amsterdam

×

1. Skončily dva papírové magazíny o marketingu

Starší článek

Finanční poradenství již využila polovina

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Ogilvy

Ondřej Obluk vedle Ogilvy nově řídí i agenturu VMLY&R

V agenturách sítě WPP dochází k další změně. Vedení tuzemské VMLY&R od začátku března přebírá šéf Ogilvy Ondřej Obluk. Dosavadní CEO…
1. 3. 20211. 3. 2021
Marketing

Goodkin zajistí marketing skupiny Assa Abloy pro střední a východní Evropu

Tříkolové výběrové řízení probíhalo od května, účastnilo se ho pět agentur. Goodkin díky vítězství strategicky a kreativně povede…
1. 3. 20211. 3. 2021
Marketing

EMD consultants pomohou školám Maple Bear se vstupem na český trh

Značka škol Maple Bear Global Schools plánuje vstup na český trh, chce proto oslovit místní podnikatele v oblasti vzdělání, kteří by se…
1. 3. 20211. 3. 2021
Marketing

Reddit se raduje a roste. Prodejem akcií vybral 7,8 miliardy korun

Sociální síť si získala i díky kauze okolo akcií GameStop pozornost investorů, vybrala od nich 7,8 miliardy korun. Potřebujete něco vysvětlit,…
1. 3. 20211. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo
Pavel Kuhn se stal partnerem společnosti Kogi CON

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více