Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Když zimní sport, tak na sjezdovce

Redakce MAM30. 1. 20179. 7. 2019

Zima a zimní radovánky jsou v plném proudu. Které zimní sporty provozuje česká on-line populace? Jezdí v zimě za zimními sporty na hory? Jezdí lidé více do zahraničí, nebo spíše zůstávají v ČR? Z dotazování, které proběhlo koncem roku 2016, vyplynulo, že přibližně třetina lidí vyráží za zimními sporty na hory, dalších 14 % lidí provozuje nějaký zimní sport jen v okolí svého bydliště a zbytek zimní sporty vůbec neprovozuje. Pokud lidé nějaký zimní sport dělají, nejčastěji se věnují sjezdovému lyžování. A na které hory lidé míří? Přibližně šest lidí z deseti jezdí pouze na hory v České republice, další tři kombinují české hory se zahraničím a zbytek jezdí pouze do zahraničí. Pokud lidé míří na hory v tuzemsku, dá se říci, že obvykle preferují ty nejbližší. Například Krkonoše mají nejvíce v oblibě lidé z Prahy, Středočeského, Královéhradeckého a Pardubického kraje, Beskydy preferují lidé ze Zlínského a Moravskoslezského kraje a Šumavu především lidé z Jihočeského kraje.

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

×

Loňské skandály značek odhalily amatérismus

Starší článek

Ivana Dupalová: Český hostesing je na světové úrovni

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Hornbach

Hornbach v kampani zdobí budovy, vraky, sloupy i „knihobudky“

Hobby market Hornbach v duchu claimu své letošní jarní kampaně „Zahrada může být kdekoliv“ oživuje zelení nudné křižovatky, vchody do metra i vraky aut. Za…
19. 4. 202119. 4. 2021
Marketing

Prostor, který vydělává a spojuje

Když je obsah atraktivní, lidem už na jeho původu tolik nezáleží. Čeští obchodníci díky vlastním médiím získávají věrnější zákazníky.
19. 4. 202118. 4. 2021
Marketing

Jarní kampaň Zoot: „I bez retuší vám to sluší“

Český e-shop s módou Zoot v aktuální jarní kampani slibuje zákazníkům vypadat dobře i v reálném světě. Naráží tím na často vyumělkovaný a retušovaný vzhled…
19. 4. 202119. 4. 2021
Marketing

Prazdroj má v kampani Robbieho Williamse. Originál prý nic nepřebije, říkají pivovary

Hvězdou nového globálního spotu Plzeňského Prazdroje je vedle orosené sklenice piva britský zpěvák Robbie Williams. „Oba jsou ikonické originály a…
18. 4. 202118. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

DDB Prague posiluje kreativu a digitál
Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více