Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Hvězdní Sport Speakers mají motivovat při firemních eventech a workshopech

Redakce MAM30. 1. 20179. 7. 2019

Dva matadoři sportovního marketingu – už 15 let v branži se pohybující Jakub Dlouhý a někdejší šéf komunikace Českého olympijského výboru a fotbalové Slavie Alexandr Kliment – připravili nový projekt, který má “propojit svět sportu a byznysu”. Jmenuje se Sport Speakers a úspěšní čeští sportovci v něm budou předávat své zkušenosti při firemních eventech a společenských příležitostech jako motivační řečníci, ale taky jako účastníci teambuildingů nebo workshopů.

Inspirací pro vznik projektu byly už existující aktivity v zahraničí, zejména v anglicky mluvících zemích. “Firmy tam využívají podobný servis běžně, je to pro ně nejjednodušší cesta, jak kontaktovat sportovce a zapojit je do své akce,” vysvětluje Jakub Dlouhý s tím, že “k úspěchu ve sportu, byznysu nebo životě vede stejná cesta”, protože “i sportovec se musí vyrovnat s tlakem, mít cíl, poradit si s překážkami a udržet se na vrcholu”.

Podle Alexandra Klimenta projekt nemá představovat novou marketingovou agenturu na zastupování sportovců, ale jen platformu, která “sdružuje výjimečné osobnosti a propojuje je prostřednictvím eventů se světem byznysu”.

Odborným patronem projektu je kouč, manažer a motivační řečník Marian Jelínek. A mezi Sport Speakers mají figurovat i olympijští vítězové, konkrétně moderní pětibojař David Svoboda, akrobatický lyžař Aleš Valenta a sportovní střelec David Kostelecký nebo mnohonásobný paralympijský vítěz v cyklistice Jiří Ježek. Dále se v jejich řadách mají objevit dvojnásobná mistryně světa překážkářka Zuzana Hejnová, česko-finská vytrvalkyně Kristiina Mäki, nejlepší český silniční cyklista Roman Kreuziger, ale také propagátor běhu Miloš Škorpil, freediverka Katarina Linczenyiová, triatlonista Jan Čelůstka, badmintonista Petr Koukal, stolní tenistka Iveta Vacenovská, bikerka Tereza Němcová nebo fotbalový trenér Jozef Chovanec.

Sport Spekars ale nemají jen řečnit. Jedním z “pilířů projektu” má být i tzv. zážitek se sportovcem, v jehož rámci si účastníci vyzkouší daný sport pod vedením osobností, které jsou v něm nejlepší.

×

Loňské skandály značek odhalily amatérismus

Starší článek

Ivana Dupalová: Český hostesing je na světové úrovni

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více