Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Finanční poradenství již využila polovina

Redakce MAM30. 1. 20179. 7. 2019

Zhruba polovina (51 %) internetové populace již využila nezávislé finanční poradenství. Častěji jde o střední věkové kategorie (30-44 let) a vysokoškolsky vzdělané lidi. Téměř každý druhý ze současných uživatelů hodlá vyhledat finančního poradce znova i v budoucnu. Typické je spíš využití stejného poradce opakovaně než jejich střídání. Více než čtvrtina (28 %) respondentů tuto službu zcela odmítá. Předmětem poradenství je nejčastěji životní pojištění (54 %), pojištění obecně (domácnosti, auta atd., 51 %) a obecné zhodnocení finanční situace a doporučení změny (36 %). Část klientů uvádí i důchodové pojištění (30 %) a získání hypotéky nebo její refinancování (27 %). Lidé s VŠ vzděláním a muži se také zajímají o investice do cenných papírů, akcií a podílových fondů. Podnětem ke schůzce s poradcem je častěji jeho vlastní iniciativa (50 % případů) než samotné rozhodnutí potenciálního klienta (44 %). V obou případech ale hraje důležitou roli doporučení známé osoby, která již schůzku absolvovala. Ve výsledku je většina se službami poradce spokojena (66 %). Oceňována je profesionalita, odborné řešení problému a lidský přístup. Nespokojení pak kritizují nepříliš vhodné chování a nekompetentnost.

Český národní panel je projekt výzkumných agentur STEM/MARK, NMS Market Research a Nielsen Admosphere, které společně vytvořily jeden z největších výzkumných panelů v Česku. Slouží pro kvalitní a rychlé on-line sběry dat o internetové populaci ČR. Víc informací na www.ceskynarodnipanel.cz.

×

Loňské skandály značek odhalily amatérismus

Starší článek

Ivana Dupalová: Český hostesing je na světové úrovni

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Stejná chalupa, jiná pravidla. Stát nahrává pochybným praktikám

Zástupci Svazu venkovské turistiky a agroturistiky, Asociace soukromého zemědělství ČR a Amazing Places & Kouzelná místa v ČR uprostřed…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Krize? Reagujeme zvýšením marketingových investic, říká Guláš z Astratexu

E-shop prodejce spodního prádla Astratex ovládl žebříček Český Košík roku, který hodnotil nejlepší tuzemské e-shopy v roce 2020. Proč? „Prozákaznický…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více