Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Bez lidí to nejde, ani když dodáváte techniku

Redakce MAM30. 1. 20179. 7. 2019

Zákaznickou zkušenost ovlivňuje mnoho faktorů, ať je to účet bez poplatků v bance nebo naopak nedostatečný výběr sortimentu v supermarketu. Ale vždy ji mohou ovlivnit, pozitivně i negativně, zaměstnanci firmy, se kterými se zákazník setkává.

A jak je tomu u dodavatelů audiovizuální techniky? I v tomto oboru platí, že zákazníci dokážou ocenit své obchodní konzultanty. Samozřejmě by to nešlo bez kvalitních technologií, ale ty samotné dlouhodobý vztah se zákazníkem nevybudují. Jak uvádí Tomáš Přáda, marketingový ředitel společnosti AV MEDIA: “Naši zákazníci například z řad ředitelů škol nejvíce oceňují právě obchodní konzultanty, kteří se o ně starají. A to nejen díky profesionálnímu přístupu, ale čím dál častěji si uvědomují, že jim přinášejí něco navíc, jako jsou například informace o novinkách, ke kterým by se sami nedostali.”

A i když obchodní konzultanti jsou hlavní tváří společnosti, tak je potřeba nezapomínat na další zaměstnance firmy – v tomto případě techniky, se kterými se zákazník setkává u instalace, následného servisu nebo řešení problémů. Jejich přístup se odráží v celkovém hodnocení společnosti, byť oproti obchodním konzultantům je to v daleko menší míře. Ale co když právě tato zkušenost bude tou rozhodující, jestli se zákazník vrátí, nebo příště raději zvolí konkurenci?

Prostě je to všechno o lidech.

V případě zájmu o další informace pište na adresu [email protected]
Zdroj: Výzkumy spokojenosti zákazníků AV Media, které realizovala agentura Ipsos v roce 2015 a 2016.

×

Loňské skandály značek odhalily amatérismus

Starší článek

Ivana Dupalová: Český hostesing je na světové úrovni

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: HC Sparta Praha

HC Sparta a Mastecard zaplnily tribunu „diváky“

Mastercard spolu s hokejovým klubem instaloval do speciálního sektoru v O2 aréně do konce sezóny makety fanoušků. Podobizny jim podepíše celý tým.
9. 4. 20219. 4. 2021
Marketing

Retailová asociace: Do léta může zaniknout více než tisíc obchodů

Čeští obchodníci bijí na poplach. Stát nestíhá vyplácet dotace a obchodníkům docházejí finance na provoz. Do léta může podle Retailové asociace, která…
9. 4. 20219. 4. 2021
Marketing

CSR ve firmách je trendem

Některé firmy v posledních letech kladou zvýšený důraz na aktivity spojené se společenskou odpovědností a dělají dobře. Svědčí o tom výsledky 11. ročníku…
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

Svaz obchodu a cestovního ruchu spustil kampaň proti potravinovým kvótám

Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR) spouští kampaň proti zákonu k povinným kvótám na české potraviny. Úvahy o jejich zavedení se objevují už několik…
8. 4. 20218. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více