4. WMC/Grey ulovila Kofolu a kampaň na inovace

23. 1. 2017 00:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.

Reklama
SDG

Pražská agentura WMC/Grey si v polovině ledna připsala dva úspěchy. Nejprve zvítězila v dílčím tendru nápojové firmy Kofola na imerzivní formáty (plechovky a půllitrové lahve), pak podepsala smlouvu na čtyřletou kampaň pro Jihomoravské inovační centrum. Zakázka podnikatelského inkubátoru má hodnotu 46 milionů korun a týká se projektu Velvet Innovation. Ten má představit jižní Moravu jako české Silicon Valley, tedy místo technických inovací a nápaditých lidí. WMC/Grey v tendru porazila pět konkurenčních agentur. Kromě reklamních spotů se má postarat také o digitální marketing, grafické návrhy a tuzemskou i zahraniční mediální strategii.

Pro Kofolu bude WMC/Grey propagovat plechovky. Nic víc nápojová firma komentovat nechtěla.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.